Castelul Versailles lansează o marcă de delicatese

F.A.
Internaţional / 12 septembrie 2013

Castelul Versailles, unul dintre cele mai vizitate monumente din patrimoniul francez, lansează o licenţă de delicatese sub care va comercializa produse consumate de regele Ludovic al XIV-lea şi de cei de la curtea sa, având ca obiectiv să rivalizeze cu case de prestigiu, precum Fauchon sau Hediard, relatează AFP.

Licenţa a fost încredinţată societăţii ''Oh! Legumes Oublies' (Oh! Legume uitate!), a anunţat într-un comunicat Castelul Versailles.

Produsele, toate certificate bio, vor fi prezentate în trei game: "Jardin Royal" pentru fructe şi legume, "Gourmandises de la Reine" pentru dulciuri, pe care le adora Maria Antoaneta (bomboane cu miere, siropuri de plante, între care cele de verbină şi mentă... ) şi "Plaisirs du Roi" pentru gastronomie, o gamă în care se vor regăsi mai ales fois gras-ul, "o modă lansată de Ludovic al XIV-lea", dar şi trufele de Perigord, supe şi ciorbe, condimente...

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9749
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7790
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3324
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0430
Gram de aur (XAU)Gram de aur402.9466

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb