"Hyundai Motor" Co., cel mai mare producător auto din Coreea de Sud, şi-a diminuat cu 10% profitul în primele trei luni din 2007, acesta fiind al cincilea declin trimestrial consecutiv, cauzat de aprecierea wonului în raport cu dolarul. Profitul net a fost de 307,4 miliarde de woni (330 milioane de dolari) în intervalul ianuarie-martie 2007, comparativ cu 342,4 miliarde de woni în primele trei luni din 2006. Analiştii anticipau 363,9 miliarde de woni.
Vânzările "Hyundai" au scăzut cu 2,6%, la 6.680 miliarde de woni.
Ponderea câştigurilor "Beijing Hyundai Motor" Co., societatea mixtă în care este parte compania coreeană, în profitul "Hyundai" a scăzut cu 59%, la 10,9 miliarde de woni. Volumul vânzărilor acestei divizii s-a micşorat cu 4,1%, la 64.000 de unităţi în perioda de raportare. Vânzările diviziilor din China, India, Turcia şi SUA au crescut cu 9,3%, la 227.235 de vehicule.
Pentru anul curent, conducerea "Hyundai Motor" aşteaptă ca vânzările companiei să crească cu 14%, la 42.300 miliarde de woni. Producţia ar putea spori cu 9,4%, la 2,74 milioane de vehicule. Aceasta include şi modelele fabricate de "Hyundai" în afara Coreei de Sud.