"Volkswagen" AG, cel mai mare constructor auto din Europa, şi-a redus cu 73% profitul net în ultimul trimestru din 2009, la 257 de milioane de euro, în condiţiile în care vânzările companiei germane au scăzut cu 1,2%, la 28 de miliarde de euro.
Profitul operaţional a scăzut cu 76%, la 337 milioane de euro.
În primele două luni din 2010, vânzările companiei au sporit cu 27%, la 1,02 milioane de unităţi. Vânzările s-au redresat în baza revenirii cererii.
"Volkswagen" vrea să-şi consolideze poziţia de piaţă "pas cu pas", potrivit afirmaţiilor directorului executiv Martin Winterkorn.
Anul acesta, "Volkswagen" vrea să lanseze 60 de modele noi, printre care versiuni modernizate ale autoturismelor existente, potrivit celor afirmate, în luna ianuarie, de Christian Klingler, director de vânzări în cadrul companiei. Săptămâna trecută, "Volkswagen" a lansat nouă vehicule la Salonul Auto de la Geneva.