Cefin Trucks şi-a dezvoltat reţeaua de service-uri în plină pandemie

A.T.
Ziarul BURSA #Companii / 6 august 2020

Cefin Trucks şi-a dezvoltat reţeaua de service-uri în plină pandemie

Cefin Trucks şi-a atins obiectivul de a dezvolta reţeaua de service-uri autorizate şi o reţea multimarcă de top în cooperare cu partenerii de service, mai devreme de jumătatea anului, în ciuda crizei care a lovit puternic întreaga economie şi nu a iertat nici industria auto. Totodată, compania şi-a extins portofoliul de servicii ce aduc plus valoare clienţilor săi, după cum ne-a declarat Ionel Bălaşa, After Sales Director Cefin Trucks.

Domnia sa ne-a transmis: "Mai devreme de jumătatea anului am îndeplinit acest obiectiv şi avem o reţea cu 19 centre în Bucureşti, Braşov, Deva, Arad, Constanţa, Craiova, Bacău, Suceava, Baia Mare, Oradea, Timişoara, Sibiu, Odorheiu Secuiesc, Cluj, Piteşti, Ploieşti, Galaţi, Turda şi Piatra Neamţ".

Reprezentantul Cefin Trucks ne-a preciziat că în acest moment compania are în vedere doar perspectiva anului 2020, în cadrul căruia îşi propune să meargă mai departe cu dezvoltarea reţelei de service, atât cât ar presupune atingerea tuturor locaţiilor necesare clienţilor săi.

"Ne dorim să ajungem la sfârşitul anului cu o reţea completă atât ca locaţii, dar şi standarde. Pe parcurs lucrăm la îmbunătăţirea serviciilor în toate locaţiile, şi a serviciilor adăugate ce vin în întâmpinarea clienţilor", a subliniat Ionel Bălaşa.

În plus, domnia sa ne-a spus că Cefin Trucks are în plan deschiderea a încă două locaţii de service în zona Moldovei.

Legat de planurile de dezvoltare, reprezentantul companiei ne-a explicat:

"Referitor la service-ul din Bucureşti, cel mai mare din ţară, ne dorim să creştem capacitatea de reparaţie în service atât pentru Ford Trucks, cât şi pentru noua gamă FORD LCV şi să asigurăm un stoc semnificativ de piese de schimb.

De asemenea, este foarte importantă creşterea pregătirii profesionale a angajaţilor şi angajarea de tineri absolvenţi de şcoală profesională şi integrarea lor în cadrul echipei".

Începând din anul şcolar 2020-2021, Cefin împreună cu Scania şi Volvo va avea o clasă de învăţământ dual de mecanici auto în cadrul liceului Pamfil Şeicaru din Ciorogârla. La finele celor 3 ani de studiu şi practică elevii vor fi angajaţi în service-urile companiei, susţine Ionel Bălaşa.

Domnia sa a mai adăugat că, la nivel naţional, compania îşi doreşte creşterea numărului de ateliere de service autorizate.

"Avem deja două noi locaţii care vor deveni operaţionale FORD Trucks începând din luna august 2020 şi anume Piatra Neamţ şi Turda şi planificăm încă alte două noi locaţii în zona Iaşi, până la sfârşitul anului.

De asemenea, ne dorim creşterea nivelului tehnic al echipelor din ţară prin efectuarea de cursuri tehnice de produs şi asigurarea unor stocuri semnificative de piese de schimb", a mai afirmat Ionel Bălaşa.

Legat de măsurile de siguranţă care s-au impus odată cu apariţia pandemiei de coronavirus, reprezentantul Cefin ne-a spus că acestea au fost implementate încă de la apariţia primelor veşti de extindere a noului coronavirus în ţara noastră, şi acestea au fost de tipul regulilor de siguranţă a angajaţilor şi a clienţilor, al normelor de igienizare a spaţiilor, al organizării fluxurilor de acces în zona de vânzări şi service, şi evitarea supraaglomerării spaţiilor.

"Prioritatea Cefin Trucks a fost siguranţa angajaţilor şi a clienţilor, conform şi sloganului nostru adaptat situaţiei pe care o tranzităm: Împreună mergem mai departe!", a mai declarat Ionel Bălaşa.

Totodată, domnia sa ne-a spus că în perioada crizei nu a fost întreruptă activitatea în locaţiile de service şi servicii post vânzare AIC Trucks: "Am lucrat cu un efectiv scăzut de 75% din personal care prin rotaţie a intrat în concedii de odihnă menţinând în acest mod un nivel de salarizare asemănător cu perioada de dinainte de pandemie. Am încercat că fiecare din cei implicaţi - clienţi, angajaţi, furnizori - să sufere cât mai puţin".

Reprezentantul Cefin a mai precizat că lanţul de aprovizionare al companiei nu a fost afectat într-o măsură mare, iar compania s-a concentrat pe furnizori interni şi a încercat să utilizeze la potenţial maxim stocul de piese de schimb din reţeaua de service. În plus, achiziţiile externe care au suferit întarzieri, nu au afectat într-o măsură foare mare compania.

"Cei mai afectaţi de această situaţie au fost transportatorii internaţionali, segment în care am resimţit şi noi o scădere", a mai adăugat Ionel Bălaşa.

Domnia sa a mai precizat că o pondere importantă în atelierele de service au reprezentat-o clienţii care lucrează în construcţii şi care şi-au continuat aproape normal activitatea. De asemenea au lucrat încontinuu firmele de salubritate şi curăţenie a oraşului, ce reprezintă o categorie importantă a clienţilor Cefin.

"Valoarea medie a lucrărilor de reparaţie a scăzut, clienţii reparând punctual anumite defecte, au bugete lunare mult mai mici pe care nu le depăşesc.

În luna iunie activitatea de reparaţii a fost mai bună decât în mai şi sperăm să fim pe un trend crescător şi în lunile viitoare", a mai punctat Ionel Bălaşa.

Printre alte obiective importante ale Cefin Trucks în acest an este şi atingerea unei cote totale de piaţă de 10% pentru autocamioanele Ford Trucks.

"Cu siguranţă, creşterea vânzărilor depinde de încrederea în marcă, iar această încredere se câştigă putem spune pe teren, acolo unde camioanele lucrează, fie pe şantier, fie pe şosea, fără probleme tehnice majore", ne-a mărturisit Ionel Bălaşa.

Departamentul de after sales al companiei se află în parteneriat cu cel de sales, fiind alături cu tot ce presupune întrebări tehnice, logistică pentru acesta, până la livrare, iar ulterior duce mai departe încrederea câştigată clientului.

"O retea de service dezvoltată este o garanţie pentru clienţi că au un partener de încredere, şi că pot rezolva o intervenţie oriunde s-ar afla, în special când discutăm despre vehicule permanent în mişcare, în locaţii diverse şi pe distanţe mari. Ştim principiul din vânzări că primul vehicul îl vinde vânzătorul, al doilea service-ul. Calitatea serviciilor post vânzare este o carte de vizită foarte importantă pentru întreaga companie", a subliniat Ionel Bălaşa.

În astfel de momente, parteneriatele solide sunt cele care rezistă şi aduc plus valoare tuturor părţilor, consider reprezentantul Cefin, care a adăugat: "Utilizarea vehiculelor la capacitate maxima, fără timpi de blocare este foarte importantă. De aceea serviciile noastre de mentenanţă sunt proiectate pentru ca cei ce ne sunt clienţi să anticipeze probleme majore de reparaţie sau să le poată rezolva în cel mai scurt timp posibil. Obiectivul extinderii reţelei de service are la bază tocmai acest principiu, de a fi cât mai aproape de clienţi, pentru că sunt permanent în mişcare, în diverse locaţii şi trebuie ca noi să venim în întâmpinarea nevoilor lor. Chiar şi în această perioadă grea, proximitatea şi accesul rapid au fost criterii foarte importante".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb