În acest an, la CERF, cel mai important forum IT&C din România, care se va desfăşura în perioada 9-13 mai, Romtelecom va îmbina prezentările live ale celor mai noi servicii şi produse lansate de companie, cu un adevărat spectacol de entertainment, menit să nuanţeze noua strategie a companiei, de dezvoltare de conţinut şi soluţii multimedia.
Standul Romtelecom va găzdui vizitatorii într-un spaţiu cu totul original, care recreează conceptul ultimului spot ClickNet, intitulat sugestiv Identity. Ideea creativă a standului Romtelecom din acest an are la bază cele mai noi şi mai de succes proiecte ale companiei şi a fost materializată de unul dintre cei mai apreciaţi scenografi români, Dragoş Buhagiar. La standul Romtelecom, vizitatorii sunt invitaţi în lumea diversă şi complexă a tehnologiei, pentru a testa atât experienţa "internaută" oferită de companie, cât şi experienţa televiziunii digitale de cea mai bună calitate. Brandul de Internet de bandă largă ClickNet este unul dintre produsele de succes ale Romtelecom, înregistrând până în acest moment peste 150.000 de clienţi, împreună cu serviciul de televiziune digitală Dolce, care a convins peste 200.000 de clienţi la mai puţin de şase luni de la lansare.
În plus, în interiorul standului, vizitatorii vor testa şi MTV on Demand, prima platformă muzicală online lansată recent de Romtelecom, în colaborare cu MTV România.
O premieră pentru ediţia din acest an a CERF este site-ul dedicat www.cerf.clicknet.ro, care va constitui legătura permanentă între Romtelecom şi vizitatorii săi. Pe această pagină de Internet vizitatorii standului Romtelecom vor putea să îşi exprime impresiile, dar şi să consulte programul acţiunilor companiei la CERF. De asemenea, cele mai haioase fotografii realizate în zona ClickNet vor fi postate pe aceasta pagină de Internet
În acest an, Romtelecom a pregătit pentru vizitatorii săi şi o serie de concursuri, care vor fi răspătite cu premii semnificative.
Concursurile ClickNet vor avea ca miză un abonament gratuit la ClickNet 2.5 Mbps, valabil pe o perioadă de 1 an, pentru cei care se abonează, în perioada CERF, la serviciul de Internet al Romtelecom. Concursul pentru câştigarea unui abonament ClickNet va avea loc o dată pe zi, pe întreaga perioadă de desfăşurare a CERF-ului, iar câştigătorii vor fi desemnaţi prin tragere la sorţi. Un alt premiu constă într-o invitaţie de două persoane la B"estival şi se acordă, o dată pe zi, în toate cele 5 zile de CERF, pentru cea mai haioasă fotografie realizată în standul Romtelecom, zona ClickNet. De asemenea, cei care vor răspunde corect unor întrebări despre ClickNet, vor fi răsplătiţi cu ceasuri SWATCH.
Şi concursurile Dolce vor aduce vizitatorilor premii atrăgătoare: un abonament gratuit la Dolce Dream, pachetul complet de programe, pe o perioadă de un an de zile, care se va acorda o dată pe zi, prin tragere la sorţi, iPod-uri Shuffle pentru cei care îşi vor dovedi cunoştinţele despre serviciul Dolce şi torturi primite cadou de cei care îşi aniversează ziua de naştere în una dintre zilele CERF-ului. HBO, unul dintre partenerii Dolce, va oferi de asemenea premii vizitatorilor standului Romtelecom.
Pe lângă testarea celor mai noi servicii şi produse ale Romtelecom, vizitatorii vor mai avea parte şi de alte surprize: îi vor putea vedea live pe unii dintre cei mai în vogă DJ ai momentului şi se vor bucura de show-uri de improvizaţie cu trupa Showtime.