Cel.ro, magazinul online gestionat de compania "Corsar Online", a anunţat astăzi că intră pe piaţa poliţelor de asigurare RCA, începând cu luna martie.
Potrivit unui comunicat de presă trimis Redacţiei, magazinul online integrează o platformă de calcul şi emitere a asigurărilor RCA, care compară în timp real ofertele tuturor companiilor de asigurări.
Astfel, clienţii site-ului vor putea vedea, compara şi selecta ofertele puse la dispoziţie de asiguratori, iar achiziţia unei poliţe RCA se va face printr-o comandă online. Asigurarea este trimisă în format electronic pe adresa de email a clientului şi ulterior este livrată, gratuit în termen de 24 de ore prin firmele de curierat.
"În primele luni de la lansarea acestui serviciu, magazinul online şi-a propus să vândă 600 RCA-uri, urmând ca în urmatoarele şase luni să ajungă la 5000 de poliţe încheiate", susţine Cel.ro.
Piaţa RCA era estimată în anul 2016 la aproximativ 1 miliard de euro şi are cea mai mare pondere în piaţa asigurărilor din ţara noastră. Poliţele de tip RCA constituie mai mult de jumătate, aproximativ 54% din totalul pieţei asigurărilor. În prezent, specialiştii din domeniu estimează că valoarea vânzărilor online de asigurări RCA se situează în jurul procentului de 5%, potrivit comunicatului.
Magazinul online se asteaptă ca o mare parte din poliţele RCA să fie cumparate de pe un dispozitiv mobil.
Potrivit CEO-ului companiei, Tiberiu Pop, ponderea traficului până în acest moment de pe dispozitivele mobile a crescut cu 4,5% faţă de ultimele luni ale anului precedent. Trendul de vizite şi tranzacţii de pe device-urile mobile se menţine ascendent mai ales în condiţiile în care, în general, campania de Black Friday şi reducerile de Crăciun generează mai mult trafic comparativ cu alte luni. În acest context, magazinul online anunţă că se pregăteşte pentru a lansa o aplicaţie mobilă disponibilă atât pentru Android, cât şi pentru iOS.
Cel.ro a înregistrat în anul 2016 vânzări de 53 milioane euro şi are peste 1,5 milioane de comenzi procesate până în prezent.