Check Point Software Technologies Ltd, liderul mondial în securitate internet, a anunţat rezultate financiare record în cel de-al treilea trimestru al anului fiscal 2009, încheiat la 30 septembrie 2009. Astfel, veniturile totale ale companiei au fost de 233,6 milioane dolari în perioada analizată, ceea ce reprezintă o creştere de 17% de la an la an; câştigurile per acţiune (EPS) non-GAAP: 0,52% dolari (creştere de 19% de la an la an); venitul operaţional non-GAAP: 127,5 milioane dolari (creştere de 20% de la an la an şi 55% din valoarea totală a veniturilor); venituri înregistrate în avans: 360,1 milioane dolari (creştere de 32% de la an la an).
Gil Shwed, preşedinte şi CEO Check Point Software Technologies, a declarat: "Am reuşit să realizăm venituri record în acest trimestru în ceea ce priveşte toţi indicatorii importanţi. Veniturile înregistrate de companie au atins nivelul superior al proiecţiilor noastre, cu o creştere de 17%, în timp ce veniturile non-GAAP per acţiune au fost de 0,52 dolari, reprezentând o creştere de 19%, ceea ce depăşeşte planurile noastre. Acest lucru este cu atât mai încurajator având în vedere situaţia economică şi lipsa de putere a dolarului. Din punct de vedere operaţional, am avut o prestaţie foarte bună în toate regiunile, în special în Asia Pacific. Am continuat să desfăşurăm acţiuni concertate în urma achiziţiilor recente, iar acest lucru ne-a ajutat să realizăm rezultate financiare foarte bune şi o margine operaţională non-GAAP de 55%."
La 30 septembrie 2009, veniturile înregistrate în avans ale companiei erau de 360,1 milioane dolari, cu 32% mai mult faţă de 272,9 milioane dolari cât a avut la data de 30 septembrie 2008.
Cash flow-ul din operaţiuni a fost de 126,1 milioane dolari, în creştere cu 10% comparativ cu 115,1 milioane dolari în trimestrul trei al anului fiscal 2008. La 30 septembrie 2009, compania avea 1.736,2 miioane dolari în cash şi investiţii.
Totodată, în trimestrul trei al anului fiscal 2009, Check Point a răscumpărat 1,8 milioane de acţiuni, cu un cost total de 50 milioane dolari.
"Am continuat să atragem prin noile produse pe care le-am introdus, inclusiv prin dispozitivele de management SMART-1, seria de dispozitive high-end Power-1 11000 şi seria de dispozitive low-end UTM-1 130. Arhitectura Software Blade s-a bucurat de o excelentă acceptare în rândurile clienţilor noştri care recunosc beneficiile unei platforme de securitate sigure, flexibile şi uşor de administrat", a concluzionat Shwed.