Agenţia de turism Christian Tour a vândut vacanţe de peste 3 milioane de euro pe durata Târgului de Turism al României, atât la standul de la Romexpo, cât şi în sediile agenţiei din ţară şi online, unde turiştii au găsit pachete cu aceleaşi reduceri şi în aceleaşi condiţii ca la târg, arată datele transmise.
Din cele aproape 6.800 de persoane care şi-au cumpărat pachete turistice în perioada 15 - 18 noiembrie, circa 80% şi-au achiziţionat sejururi pentru vara viitoare în destinaţii precum Grecia, Turcia, Egipt, Bulgaria, Tunisia şi Spania, potrivit agenţiei de turism.
Raluca Hatmanu, director de marketing Christian Tour, a declarat: "Românii care îşi cumpără vacanţe la Târgul de Turism organizat în noiembrie urmează tendinţa tot mai pronunţată în ultimii ani, aceea de a-şi asigura vacanţa de vară la preţuri mai mici prin programul de Înscrieri Timpurii, la care se adaugă extra-reducerile acordate pe perioada târgului. Aşa se explică de ce destinaţii de litoral din Grecia, Turcia şi Egipt conduc detaşat topul celor mai căutate vacanţe la acest târg".
Pe lângă destinaţiile de vară clasice din Grecia şi Turcia, în preferinţele românilor şi-au făcut loc şi cele din Egipt şi Tunisia, către care Christian Tour va opera 11 zboruri charter în sezonul estival 2019 de pe principalele aeroporturi din ţară, potrivit agenţiei.
Reprezentanţii touroperatorului au adăugat: "Staţiunile de litoral din Egipt şi Tunisia sunt ideale atât pentru familiile cu copii, datorită hotelurilor all-inclusive cu numeroase facilităţi pentru cei mici, cât şi pentru cei pasionaţi de cultură şi istorie, care au ocazia să viziteze unele dintre cele mai fascinante obiective turistice ale lumii, precum Piramidele din Cairo sau Cartagina în Tunisia".
De altfel, şi circuitele culturale în Tunisia, nu doar sejururile la plajă, au fost căutate pe durata Târgului de Turism, destinaţia conducând topul 3 al celor mai solicitate programe din această categorie, arată datele Christian Tour.
Clasamentul a fost completat de Serbia-Muntenegru-Croaţia şi de Ţările Nordice-Ţările Baltice.
Pe perioada târgului, au fost rezervate şi vacanţe în destinaţii exotice, Republica Dominicană, Thailanda şi Dubai fiind cele mai căutate pentru sejururi la plajă, în vreme ce China, Vietnam şi Peru au fost căutate pentru circuite culturale. Cel mai scump pachet vândut în cele patru zile ale târgului a fost un circuit în Brazilia, pentru care două persoane au plătit puţin peste 7.000 de euro.
Christian Tour, compania condusă de fraţii Cristian şi Marius Pandel, activează de 21 de ani pe piaţa vacanţelor, fiind unul dintre cele mai longevive branduri de turism din ţară. Touroperatorul deţine 40 de agenţii proprii în România şi este prezent peste hotare în Polonia, Serbia, Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania şi Statele Unite ale Americii (divizia online). Christian Tour a încheiat anul 2017 cu vânzări de peste 67 de milioane de euro şi estimează că va încheia anul cu o cifră de vânzări de 85 de milioane de euro.