În noul spot Pepsi, lumea fotbalului şi a muzicii sărbătoresc împreună "sportul rege". Noul imn al fotbalului este interpretat în cea mai recentă reclamă Pepsi de către Christina Aguilera. Aceasta a fost difuzată în avanpremieră la MTV Romanian Music Awards, pe data de 3 iunie. Noul spot Pepsi, cu Christina Aguilera în rol principal, va rula pe posturile TV, începând cu data de 9 iunie.
Reclama începe cu imaginea unui stadion de fotbal plin de oameni care aşteaptă începerea unui meci important. La un moment dat, o persoană misterioasă se îndreaptă către microfonul aşezat în centrul stadionului. În timp ce persoana se apropie de microfon, mulţimea de oameni se ridică în picioare, aşteptând intonarea imnului naţional. Spre surprinderea tuturor, persoana misterioasă este Christina Aguilera, iar cântecul ei nu este tocmai un imn obişnuit...
În momentul în care Christina începe să cânte, mulţimea rămâ-ne consternată, dar imediat toţi încep să cânte alături de ea. Cântecul irezistibil interpretat de Christina este o nouă variantă a cântecului German "Da Da Da" din 1982, care a făcut furori şi în reclama Pepsi de anul acesta "Pepsifest". În mulţimea prezentă pe stadion îi putem observa pe faimoşii jucători de fotbal Roberto Carlos, David Beckham şi Thierry Henry care au venit să urmărească meciul şi care sunt încântaţi de noul imn Pepsi, dar şi de apariţia Christinei Aguilera.
Pentru a modifica versiunea originală a cântecului "Da Da Da", care fusese deja folosită în reclama Pepsi din 2006 pentru "Pepsifest", Christina a colaborat cu producătoarea Linda Perry cu care a lucrat şi pentru piesa "Beautiful", care se află pe albumul cântareţei, intitulat "Stripped". Întrebată care este părerea ei în legătură cu noul imn Pepsi, ea a spus: "Consider că melodia < Da Da Da > şi modul în care eu şi Linda am modificat-o, dă o bună stare de spirit ascultătorului şi mai ales unei mulţimi care a venit să se dis-treze şi să se destindă la un meci de fotbal şi nu numai. Un alt avantaj este că acest cântec este foarte uşor de fredonat şi de reţinut."
Pepsi are o lungă tradiţie legată de fotbal şi de muzică şi a stabilit de-a lungul timpului parteneriate cu cele mai mari nume ale sportului rege, precum şi cu nume ilustre din lumea muzicii, aducând în fiecare an experienţe unice consumatorilor din pes-te 170 de ţări. Anul trecut, Pepsi a unit starurile din lumea muzicii cu cele din lumea fotbalului, astfel Jennifer Lopez şi Beyonce Knowles au jucat alături de cel mai cunoscut fotbalist, David Beckham, în reclama "Samurai".
Cu noul spot de anul acesta "Imnul", Pepsi aduce la viaţă într-un mod inedit în fiecare an, sloganul "Dare for More" în pes-te 170 de ţări.
Ultima reclamă Pepsi "Imnul" a fost regizată de Tarem Singh, cunoscut şi pentru alte spoturi Pepsi - 2006 Pepsifest, 2005 Pepsi Surf, 2005 Samurai, 2004 Footbattle, 2004 Gladiator, 2002 Sumo şi 2003 Corral Wes-tern. PepsiCo este prezentă pe piaţa românească a băuturilor răcoritoare carbonatate, cu cea mai bogată ofertă de băuturi de tip cola, reunite în grupul PEPSI LA PUTEREA 7 (Pepsi, Pepsi Light, Pepsi Max, Pepsi Twist Lemon, Pepsi Twist Light Lemon, Pepsi X şi Pepsi Gold), precum şi cu produsele sub mărcile 7-UP, Mountain Dew, Mirinda, Lipton Ice Tea, Gatorade şi Evervess Tonic.