Deschis oficial la începutul lui 2005 în urma unei investiţii de 900.000 euro (mare parte direcţionată către renovarea interioară şi exterioară a clădirii ce datează din anii "20), hotelul "Rembrandt" a împlinit cinci ani de existenţă pe piaţa hotelieră din Bucureşti.
Potrivit unui comunicat de presă, unitatea a atins o cifră de afaceri de 400.000 euro chiar din primul an de funcţionare, iar de atunci, afacerea a crescut constant, ajungând la 550.000 euro, în 2008.
"În 2005, oamenii considerau Centrul Istoric o zonă riscantă de investiţii - infrastructură dificilă, viitor incert al programelor de reabilitare, multă speculaţie imobiliară şi puţine proiecte reale de investiţie în renovare. Am dovedit că zona merită. "Rembrandt" este acum unul dintre exemplele de cum poţi construi o afacere sănătoasă respectând şi prezervând în acelaşi timp istoria locului - şi o dovadă că oamenii apreciază şi sunt interesaţi de astfel de afaceri", a declarat Jerry Van Schaik, proprietarul hotelului.
"2009 n-a fost cel mai bun an în turism şi am simţit şi noi o sădere a cererii. Cifra de afaceri este la 75-80% din cea pe anul precedent, dar în pe final de an am simţit o uşoară revenire a pieţei. Am încredere că 2010 va fi un an mai bun şi că vom folosi cu success experienţa ultimului an." a declarat Alina Buzea, managerul hotelului.