Various Brands şi GRID, grupul de retail cu capital 100% românesc, evidenţiază rezultatele financiare obţinute în anul 2022 şi dezvăluie planurile ambiţioase pentru anul acesta. Cele două branduri au înregistrat progrese în anul precedent şi îşi propun să continue pe această traiectorie şi în anul 2023, conform unui comunicat remis recaţiei.
Conform comunicatului, cu o creştere procentuală de aproximativ 53% faţă de anul 2021, cifra de afaceri totală a companiei a înregistrat o ascensiune semnificativă. Comparativ cu anul 2021, când cifra de afaceri totală a fost de 26 milioane de euro (22 milioane euro cifra de afacere netă), în 2022 aceasta a însumat 40 milioane de euro (33,7 milioane euro cifra de afacere netă).
Pe lângă rezultatele pozitive din perioada post-pandemică, retailerul a avut şi o extindere semnificativă a reţelei de magazine. La finalul anului 2021, grupul Various Brands şi GRID opera un total de 40 de magazine.
"Cu bucurie anunţăm că în 2022 am ajuns la 44 de magazine, ceea ce demonstrează o creştere constantă şi o dorinţă puternică de a răspunde cerinţelor tot mai exigente ale clienţilor noştri. Această extindere a reţelei de magazine a inclus inaugurarea unui magazin Various Brands în Satu Mare, deschiderea a trei magazine noi GRID în oraşele Braşov, Cluj şi Constanţa şi relocarea magazinului concept Various Brands din Craiova. În plus, chiar la final de 2021, am reuşit să deschidem şi primul magazin din afara tării, în Bulgaria, marca GRID. Suntem dedicaţi să oferim clienţilor noştri o experienţă de shopping inedită şi să dezvoltăm reţeaua de magazine în mod sustenabil. De asemenea, suntem conştienţi şi de importanţa relaţiilor cu partenerii noştri. Ei sunt o componentă esenţială în creşterea şi notorietatea afacerii noastre. Din acest motiv, ne străduim în mod constant să consolidăm şi să extindem colaborarea cu brandurile preferate de publicul nostru.", declară co-owenerul Nicolae Popa.
Pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clientilor, în permanentă schimbare, şi pentru a se menţine în fruntea pieţei, retailerul a investit în 2022, aproximativ 800.000 euro în deschiderea noilor locaţii şi îmbunătăţirea magazinelor actuale ale ambelor branduri-uri, GRID şi Various Brands, plus suma de 200.000 de euro în automatizarea şi digitalizarea proceselor din magazine, atât pentru a atinge noi standarde de imagine şi inovaţie, cât şi de a menţine şi dezvolta relaţia cu partenerii-furnizori.
În 2023, Various Brands şi GRID îşi propun să continue pe acest trend ascendent şi să-şi consolideze poziţia pe piaţa de retail. "Planurile noastre includ extinderea reţelei de magazine cu minimum 4 noi locaţii în România, în oraşe cheie, astfel încât să fim mai aproape de clienţi. În acelaşi timp, ne propunem să dezvoltăm reţeaua de magazine cu 4-5 locaţii Various Brands şi GRID, în Bulgaria şi să pătrundem şi pe alte pieţe internaţionale, în vederea extinderii notorietăţii ambelor branduri." Susţine, Bogdan Nania, co-owner.
Pentru anul 2023, un alt obiectiv-cheie de business constă în continuarea digitalizării proceselor din magazinele Various Brands şi GRID, precum şi alinierea platformelor online various-brands.ro şi grid-sport.ro, la noile tehnologii din domeniu. Scopul final este acela de a oferi consumatorilor o experienţă de cumpărare mai uşoară şi mai accesibilă atât pe desktop, cât şi pe dispozitivele mobile. Astfel, retailerul ţinteşte spre inovaţie şi eficienţă în activitate, facilitând interacţiunea clienţilor existenţi şi potenţiali, cu produsele de sport şi sportswear comercializate, menţionează comunicatul.
Various Brands şi GRID continuă să se afirme în industria de retail prin învăţarea din experienţele trecute şi focusare asupra viitorului atât pe plan national, cât şi pe pieţele conexe targetate.