Cifra de vânzări a Grupului Eurolines, alcătuit din 22 de companii, a crescut anul acesta cu 20 % şi a ajuns la 150 milioane euro, 2017 fiind "cel mai bun an de până acum", după cum a declarat preşedintele grupului, Dragoş Anastasiu.
Domnia sa a precizat: "Grupul Eurolines a înregistrat, în 2017, cifre semnificative pe piaţa din România. Reţeaua de agenţii TUI TravelCenter/Eurolines a depăşit, anul acesta, cifra de vânzări de 100 de milioane de euro, mai mult cu 30% faţă de anul trecut, iar în 2018 estimăm că vom depăşi această cifră. Ne consolidăm poziţia de lider".
Dragoş Anastasiu consideră că piaţa se maturizează încet, încet, iar oamenii încep să pună preţ pe încredere şi siguranţă.
Totodată, domnia sa a adăugat: "Într-un an în care am crescut atât de bine şi în contextul unei creşteri economice la nivel naţional există o îngrijorare pentru anii viitori (...). Eu sunt optimist, cred că ne-am poziţionat pe piaţă astfel încât să rezistăm la turbulenţele naţionale".
Vânzările de pachete turistice ale reţelelor TUI TravelCenter şi Eurolines s-au majorat cu 50 %, faţă de 2016, potrivit datelor companiei.
Datele companiei arată că cele mai vândute destinaţii şi în acest an au fost Grecia, Turcia şi Spania, iar în ceea ce priveşte destinaţiile exotice, pe primele locuri s-au situat Thailanda, Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Sri Lanka, Tanzania şi Zanzibar.
Cosmin Marinof, directorul de vânzări al Grupului Eurolines, a precizat că pentru TUI TravelCenter, creşterea vine în special din majorarea vânzărilor pentru destinaţiile din zona mediteraneană (Grecia, Turcia, Spania, Cipru, Malta) şi pentru cele exotice.
Datele companiei arată că destinaţiile exotice, precum Thailanda (cu un avans al vânzărilor de peste 100%), Maldive, Republica Dominicană, Mexic, Sri Lanka şi Tanzania sunt tot mai căutate de către români pentru că sunt din ce în ce mai accesibile. Preţurile au scăzut faţă de acum 7-8 ani, iar puterea de cumpărare şi disponibilitatea românilor de a călători tot mai departe sunt mai mari. De exemplu, preţul pachetelor pentru Krabi, Thailanda, porneşte de la 559 euro/persoană şi include avion, cazare la hotel 3 stele, mic dejun şi transfer, fiind un tarif comparabil cu cel pentru o vacanţă în Grecia.
Tarifele medii, pentru pachetele vândute de Grupul Eurolines ce include şapte nopţi de cazare şi avion se încadrează între 550 de euro şi 1.500 de euro. Astfel, pentru Grecia, şapte nopţi de cazare/persoană costă 550 de euro, în Turcia, care a fost într-o uşoară scădere, un astfel de pachet costă 690 de euro, dar Cosmin Marinof estimează că preţurile vor mai creşte în 2018. Pentru Spania, costul mediu a şapte nopţi de cazare este 800 de euro, Thailanda - 800 de euro, Republica Dominicană - 1.100 de euro, Mexic - 1.200 de euro, Maldive - 1.500 de euro.
Pentru vacanţele de şapte nopţi individuale, tarifele medii sunt între 300 şi 350 de euro, astfel un pachet în Bulgaria începe de la 300 de euro, în Grecia de la 350, iar în ţara noastră tariful mediu este de 320 de euro.
Dragoş Anastasiu a precizat că ţara noastră se bazează, în momentul de faţă, pe un turism de week-end, lucru care ar trebui să se schimbe.
Cea mai scumpă vacanţă vândută de Grupul Eurolines, în acest an, a fost un Revelion în Maldive la preţul de 84.000 de euro. Pachetul pentru două persoane cuprindea 10 nopţi de cazare cu mic dejun la un hotel de 6 stele, transportul cu avionul şi taxele de aeroport.
TUI TravelCenter va finaliza anul 2017 cu o creştere de 30% a cifrei de vânzări, ajungând la nivelul de 100 de milioane de euro, potrivit companiei.
O noua agenţie TUI TravelCenter a fost inaugurată, ieri, în Centrul Comercial Shopping City din Râmnicu Valcea, după o investiţie de aproximativ 50.000 de euro. Cele 80 agenţii TUI TravelCenter şi Eurolines alcătuiesc cea mai mare reţea din România.
În ceea ce priveşte parteneriatul cu FlixBus, demarat în septembrie 2017, acesta a condus la creşterea până la 2.000 a numărului de destinaţii accesibile, în fiecare zi, din România către Europa.
Nova Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines, a avut în 2017 o cifră de vânzări de 12 milioane de euro, în creştere cu 14 % faţă de nivelul din 2016. Nova Travel a organizat în sezonul estival 2017 curse charter marca TUI către cele mai iubite destinaţii estivale, respectiv către Grecia (insulele Creta, Rodos, Corfu, Santorini şi Zakynthos), Turcia (Antalya) şi Spania (insulele Tenerife, Mallorca). A organizat până la 23 de plecări pe săptămână din Bucureşti, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara. În luna mai 2017, Nova Travel a încheiat o poliţă de asigurare în caz de insolvenţă/faliment în valoare de 150.000 dolari, triplând benevol suma minimă prevăzută de lege.
Danubius Travel, tour-operatorul Grupului Eurolines din Constanţa, a avut o creştere de aproximativ 45% a cifrei de vânzări în anul 2017, comparativ cu anul 2016, depăşind nivelul de 20 milioane euro.
Green Village Resort din Sfântu Gheorghe, Delta Dunării va încheia anul 2017 cu o cifră de vânzări de aproximativ 2,2 milioane euro, cu 22 % mai mare faţă de anul precedent. Numărul de turişti români şi străini care au vizitat Green Village Resort a crescut în 2017 cu 10 % comparativ cu 2016, la peste 11.000 persoane.
În 2018, Grupul Eurolines îşi doreşte să îşi păstreze focusul pe investiţiile în tehnologie şi digitalizare prin dezvoltarea platformelor sistemelor de rezervări, investiţii într-un sistem CRM, automatizarea proceselor interne şi, nu în ultimul rând, continuarea investiţiilor masive în platforma online.
TUI TravelCenter are ca obiectiv creşterea calităţii serviciilor de consultanţă în agenţii prin implementarea unui nou sistem de gestiune a relaţiei cu clienţii care să permită o mai bună analiză a datelor despre turişti şi preferinţele lor de vacanţă.
De asemenea, şi-a propus creşterea ponderii vânzărilor online, care reprezintă sub 10% din total în acest moment. În următorii 5 ani, ţinta agenţiei este ca vânzările online să atingă 40% din vânzările totale.
Dragoş Anastasiu a mai subliniat: "Automatizarea şi online-ul reprezintă un focus pentru noi, nu doar pentru că spre asta se îndreaptă industria, dar şi pentru că suntem într-o criză a forţei de muncă".
Preşedintele Grupului consideră că în loc să se ocupe de dezvoltare, antreprenorii trebuie să renegocieze şi să refacă contracte de muncă.
Pentru 2018, TUI TravelCenter şi-a bugetat o creştere de 12% a vânzărilor.
Green Village Resort şi-a propus, pentru anul viitor, o cifră de vânzări mai mare cu 15% faţă de nivelul din 2017 şi continuarea investiţiilor în valoare de 300.000 euro.
Nova Travel estimează, pentru 2018, o cifră de vânzări de 13,1 milioane de euro, plus 6 % comparativ cu nivelul din acest an. În 2018, Nova are în plan să introducă în oferta sa o cursă charter nouă către Cipru, să crească numărul total de locuri disponibile cu 30% faţă de 2017 şi să inaugureze noul parteneriat cu SUNEXPRESS (charter Lufthansa - Turkish Airlines) pe ruta Bucureşti-Antalya. Pentru cursele charter din 2018, Nova Travel îşi propune un grad de ocupare de minimum 95%.
Danubius Travel se aşteaptă la o majorare de 40 % a cifrei de vânzări în 2018, până la nivelul de 29 milioane de euro, obţinută din creşterea vânzărilor pe cele 2 platforme: hotel-link.ro şi cruise-link.ro. Grupul Eurolines vizează o creştere de 15% a cifrei de vânzări, comparativ cu 2017.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Bnu în data de 08.12.2017, 08:57)
Ca tot se plange de angajati si randamentul lor! Ce ipocrit care da salarii de doi lei si plange ca nu gaseste oameni.