Pe 2 octombrie 2024, miercuri, clienţii Bank of America din întreaga SUA s-au confruntat cu probleme semnificative legate de conturile lor. Mulţi au raportat dificultăţi la logare, în timp ce alţii au observat că soldurile conturilor lor au scăzut la zero. Tranzacţiile online au fost marcate ca nevalide, generând îngrijorări larg răspândite cu privire la fondurile lipsă. Timp de câteva ore, clienţii au rămas nesiguri în privinţa finanţelor lor, conform Economic Times.
Pe măsură ce vestea despre întrerupere s-a răspândit, reţelele sociale, în special X (fostul Twitter), au fost inundate de reacţii. Utilizatorii au distribuit meme-uri pentru a face faţă situaţiei. Atât clienţii Bank of America, cât şi cei care nu sunt clienţi, au folosit umorul pentru a gestiona experienţa.
Întreruperea a afectat în principal utilizatorii aplicaţiei mobile şi ai site-ului Bank of America. Mulţi nu au putut vedea soldurile sau tranzacţiile recente. Aplicaţia afişa informaţii învechite, iar site-ul băncii era inaccesibil pentru mulţi. Potrivit Downdetector, o platformă de raportare a întreruperilor de servicii, numărul reclamaţiilor a atins un vârf în jurul orei 13:00 ET, cu aproximativ 20.266 de rapoarte. Utilizatorii au menţionat că funcţii esenţiale, precum transferurile de bani, nu funcţionau, iar unii au avut probleme cu tranzacţiile efectuate cu cardurile bancare.
Acest incident nu este primul pentru Bank of America. În ianuarie 2023, banca a avut o problemă similară, arătând solduri de 0 dolari pentru clienţii care foloseau Zelle. Pana de ieri a afectat deja reputaţia băncii, atrăgând atenţie larg răspândită şi reacţii umoristice online, potrivit Economic Times.