Clubul Intreprinzătorului Român (CIR) a iniţiat un Program de Networking pentru cei peste 9.200 de membri ai săi, din întreaga ţară. In baza acestuia, fiecare membru CIR va putea beneficia de reduceri acordate de toţi partenerii acestui program. Discount-urile sunt aplicate la achiziţionarea de produse şi servicii în domeniul medical, hotelier, consultanţă, turism, IT, precum şi la comercializarea de articole electrocasnice, sportive, jucării şi articole pentru copii, materiale de construcţii etc., urmând ca paleta de produse şi servicii să fie extinsă, pe măsura atragerii de noi parteneri.
"In promovarea spiritului întreprinzător, lansăm acum programul de networking al Clubului, prin care punem la dispoziţie capacităţile noastre logistice, pentru ca membrii CIR să se cunoască mai bine între ei şi să dezvolte relaţii de afaceri", afirmă Robert Rekkers, Director General, Banca Transilvania.
Obiectivul iniţiativei Clubului este acela de a dezvolta colaborarea dintre membri, prin intermediul avantajelor comerciale puse la dispoziţie prin acest program chiar de către membrii CIR. Conceptul urmăreşte atragerea a cât mai multor companii în acest sistem, avantajele partenerilor Programului de Networking fiind următoarele: informaţiile despre firma respectivă ajung la toţi cei care fac parte din Club; se conturează posibilitatea de a descoperi noi parteneri de afaceri; rezultă un plus de valoare pentru propria afacere, prin rolul activ jucat în construirea unei reţele de anteprenori.
Reducerile se acordă pe baza Cardului BT Club, care este un card de membru gratuit, personalizat, nefinanciar. Tot aici poate fi consultată lista cu cei 20 de antreprenori care au răspuns deja demersului CIR de a deveni parteneri. Pentru o comunicare cât mai eficientă, baza de date - membri ai networking-ului şi beneficiile asociate - va fi permanent actualizată, iar membrii Clubului Intreprinzătorului Român vor primi detaliile aferente, ca şi până acum, prin intermediul newsletter-ului trimis electronic.
"Am început acum doi ani prin livrarea de servicii de training şi consultanţă în zeci de oraşe din România, către mii de întreprinzători din întreaga ţară. Suntem foarte bucuroşi să vedem că putem ajuta şi altfel decât prin pârghiile bancare clasice. E o experienţă unică pentru noi, mai ales că nimic nu se compară cu iureşul şi cu energia economiei reale, a IMM-urilor. Aşa că
suntem decişi să dezvoltăm în continuare activităţile acestui Club, în folosul nemijlocit al întreprinzătorilor români" - declară Tiberiu Moisă, Preşedinte, Clubul Intreprinzătorului Român.
CIR a organizat până acum aproape 300 de sesiuni de training, conferinţe şi alte tipuri de evenimente, susţinute de colaboratori externi şi de angajaţi ai Grupului Financiar BANCA TRANSILVANIA. Programul de Networking vine în completarea ofertei, pentru susţinerea şi pe această cale a întreprinzătorilor din întreaga ţară.