Coca-Cola light creează un nou trend şi lansează pe piaţa românească primul spot promoţional cu un decor integral 3D pe categoria de produs băuturi răcoritoare. Spotul face parte din campania promoţională "Premiile spun totul despre tine!", decorul virtual creat redînd lumea sofisticată, rafinată a consumatorilor Coca-Cola light.
S-a plecat de la o schiţă desenată. Primul pas a fost crearea decorului, filmările făcîndu-se pe cromă. Artiştii 3D, veniţi tocmai din Franţa, au fixat în diferite puncte ale cromei diverse semne - X-uri negre din autocolant sau bile albe din polistiren expandat - spre marea mirare a celor prezenţi. În urma acestor filmări în aparenţă simple, postproducţia urma să modeleze un decor uimitor, complicat şi rafinat.
Cu un casting 100% românesc, filmarea a durat 30 de ore, în medie 3 ore pentru fiecare cadru. Personajele au fost filmate în cadre separate, integrarea lor făcîndu-se în softul Inferno, ceea ce a permis creatorilor să "se joace" cu personajele şi cu figuraţia. S-au folosit diferite variante de iluminare a cadrului, diferite tipuri de texturi. După filmare, a urmat postproducţia. Extrem de complexă, realizată de artişti francezi de la studioul 3D Sparx, postproducţia a durat o lună şi jumătate. Au existat o mulţime de schiţe, de referinţe şi de variante pînă s-a ajuns la decorul final din spot
Echipa care a lucrat la realizarea spotului este formată din: agenţia Lowe&Partners, casa de producţie Reload Films, regizorul Daniel Ablin, DOP (Director-of-Photography) Laurent Rodrigues, studioul de post-producţie şi grafică 3D Sparx France şi compania Kemper Music. Printurile 3D au fost realizate de studioul Carioca, Cosmin Gogu fiind fotograful.
Lansată în 1982, Coca-Cola light s-a impus rapid în lumea întreagă. Din Australia în Japonia, din Norvegia în Africa de Sud, din Elveţia pînă în Mexic, Coca-Cola light este cunoscută ca fiind băutura răcoritoare al cărei conţinut energetic este de numai o calorie, oferind gustul real de Cola. Coca-Cola light a fost introdusă pe piaţa românească în 1995.