Coca-Cola România lansează "Coca-Cola vanilla"

Ancuţa Stanciu
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 28 ianuarie 2004

Lansată sub sloganul Coca-Cola vanilla - "Răsplăteşte-ţi curiozitatea!", noua băutură reprezintă o combinaţie irezistibilă între gustul răcoritor de Coca-Cola şi aroma fină de vanilie. Campania de comunicare pentru Coca-Cola vanilla a debutat cu o campanie de teasing în şase oraşe din ţară, pe parcusul căreia echipe de "gang-s-teri" au stîrnit curiozitatea consumatorilor din baruri, cluburi şi restaurante. Veniţi parcă din alte vremuri, gangsterii au des-cins dintr-o maşină de epocă, iar toţi cei care au interacţionat cu ei au înţeles că vor avea parte de o surpriză cu aromă de vanilie din partea Coca-Cola.

Mesajele campaniei de comunicare pentru Coca-Cola vanilla sînt declinate în continuare prin intermediul spoturilor TV, afişelor, materialelor la punctele de vînzare, Internet-ului şi sampling-ului, toate aceste instrumente avînd rolul de a alimenta curiozitatea în legătură cu Coca-Cola vanilla.

Spoturile TV "Gardul" şi "Vizorul" realizate în SUA - îl au ca protagonist pe cunoscutul actor Chazz Palminteri. Reclamele pline de umor au fost create pentru a stimula curiozitatea în ceea ce priveşte Coca-Cola vanilla şi pentru a-i determina pe consumatori să încerce produsul. Identitatea vizuală pentru Coca-Cola vanilla este familiară, dinamică şi în acelaşi timp delicată. Ea reprezintă, ală-turi de simbolurile mărcii Coca-Cola, o floare stilizată de vanilie. Banda dinamică Coca-Cola este, de asemenea, eviden-ţiată în nuanţe ale culorii vaniliei.

Coca-Cola vanilla a fost lansată în Statele Unite ale Americii în mai 2002 - odată cu aniversarea a 116 ani a Companiei Coca-Cola, - iar ulterior a intrat pe pieţele din Canada, Australia, Hong Kong, Noua Zeelandă. O cercetare făcută de Harris Interactive/Schneider pe piaţa americană la cîteva luni de la lansare a arătat că Vanilla Coke este considerat cel mai memorabil produs nou lansat în anul 2002. La lansare, Vanilla Coke a fost prima aromă declinată din Coca-Cola clasică într-o perioadă de 16 ani. Vanilla Coke este a patra aromă derivată a brand-ului Coca-Cola, după Diet Coke 1982, Cherry Coke 1986 şi Diet Coke with Lemon 2001.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb