Colgate-Palmolive lansează gama Palmolive Aroma Creme care include două variante, Palmolive Aroma Creme Exotic şi Palmolive Aroma Creme Comfort, fiecare sub formă de gel de duş şi săpun lichid. În anul 2002 Palmolive a creat un nou segment - Aromatherapy, ce a trezit interesul consumatorilor pentru produsele bazate pe principiile aromaterapiei. Un an mai tîrziu, în 2003, Palmolive a lansat pe piaţă o nouă gamă, Palmolive Thermal SPA, cu ingrediente naturale pentru o îngrijire atentă a pielii.
Palmolive Aroma Creme Exotic conţine cremă hidratantă şi uleiuri esenţiale pure de muşeţel şi lemn de santal. Pe lîngă conţinutul de cremă hidratantă, cea de a doua variantă de produs, Palmolive Aroma Creme Comfort, include şi uleiuri esenţiale pure de flori de portocal şi lemn de trandafir.
Gama Palmolive Aroma Creme este disponibilă pe piaţă începînd cu luna iulie şi va fi susţinută de o campanie de publicitate care va include spoturi TV, materiale la punctele de vînzare şi o campanie de BTL la nivel naţional.