Începînd cu luna iunie a acestui an, producătorul Cramele Recaş repoziţionează pe piaţa românească una dintre principalele game ale companiei - "Castle Rock" - care devine gama tradiţională "Recaş".
Noua gamă Recaş îşi va păs-tra conceptul grafic, modificîn-du-şi doar denumirea şi în acelaşi timp va fi îmbunătăţită din punct de vedere calitativ. Gama "Castle Rock", actualmente "Recaş", a fost destinată pînă acum doi ani atît segmentului de retail cît şi celui de Ho.Re.Ca. Începînd cu luna iunie a aces-tui an, noua gamă va fi destinată exclusiv pieţei de larg consum şi va putea fi achiziţionată din orice supermarket sau hypermarket.
"Piaţa vinurilor din Româ-nia se dezvoltă şi se diversifică într-un ritm alert. Repoziţionarea în portofoliu a principalei noastre game tradiţionale, "Castle Rock" a avut loc datorită interesului crescut al consumatorilor de pe piaţa de retail pentru vinurile de calitate superioară", a declarat Rareş Marinescu, director de vînzări cramele Recaş.
În anii precedenţi, datorită dezvoltării intensive a pieţei vinurilor din România, Cramele Recaş a lansat game precum Schwaben Wein - gamă care s-a impus în retailul tradiţional şi cel modern devenind cel mai bine vîndut produs al companiei, dar şi game destinate consumatorilor de vinuri cu un nivel ridicat al aşteptărilor, precum V-Drinks sau Reserva.
Diferenţierea calitativă a noii game Recaş (anterior Cas-tle Rock) faţă de Schwaben Wein, constă în cupajarea vinului din recolta 2005 cu un procent însemnat de vin maturat în butoaie de stejar din recoltele mai vechi, rezultatul fiind unul care corespunde celor mai exigente aşteptări ale consumatorilor.