Societatea Naţională a Sării - Salrom SA a realizat, anul trecut, un profit de 38,7 milioane de lei, în creştere cu 86% faţă de 2012, a declarat Alina Floroian, economist marketing în cadrul companiei. Cifra de afaceri a Salrom s-a ridicat la 308,3 milioane de lei, fiind mai mare cu 13% faţă de cea realizată în anul 2012, a precizat domnia sa.
Reprezentantul Salrom a menţionat: "Salrom este o societate comercială cu capital majoritar de stat în care lucrează aproape 2000 de angajaţi, din care doar 18% sunt femei. Dar în managementul central de la Bucureşti balanţa se echilibrează perfect, femeile reprezentând jumătate din personal. Salrom este o societate comercială pe acţiuni, deţinută de stat prin Ministerul Economiei - 51% şi de Fondul Proprietatea - 49%, fiind singurul producător autorizat de sare din România, dar nu şi singurul comerciant. Compania are în componenţă şapte sucursale situate în judeţele Vâlcea, Prahova, Bacău, Suceava, Harghita, Cluj şi Alba.
Alina Floroian a mai declarat că noutăţile ultimului an în amenajările din salinele Salrom sunt sala de spectacole "Florin Piersic" din cadrul salinei Târgu Ocna şi ştradul de la Praid, care va fi dat în folosinţă în această vară.
Pentru exploatarea eficientă a patrimoniului existent în scop turistic, conducerea Salrom şi-a propus realizarea unui program ambiţios de dezvoltare pentru transformarea salinelor în destinaţii turistice de calitate care să corespundă standardelor Uniunii Europene. Doamna Floroian a mai spus că planul companiei de dezvoltare turistică a salinelor cuprinde atât echiparea spaţiilor de odihnă şi relaxare cu aparatură high tech, introducerea unor noi posibilităţi de petrecere a timpului liber (mini-bowling, minigolf, mese de biliard, karturi, castel gonflabil etc.), cât şi diversificarea produselor şi serviciilor existente (implementarea unui sistem de ghid audio pentru smartphone).