Companiile alocă 3-5% din bugetele de promovare pentru marketingul direct

Viviani Mirică
Ziarul BURSA #Companii #Media-Advertising / 2 februarie 2009

Canalele de promovare prin marketing direct sunt: mailingul, telemarketingul, internetul (e-mail şi site-uri), dar şi outdoor-ul, televiziunea şi presa.

Canalele de promovare prin marketing direct sunt: mailingul, telemarketingul, internetul (e-mail şi site-uri), dar şi outdoor-ul, televiziunea şi presa.

Companiile din ţara noastră alocă între 3 şi 5% din bugetele de publicitate promovării prin marketing direct (mailing, telemarketing, e-mail), potrivit lui Mihai Petroff, directorul executiv al "Mailers", unul dintre cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală.

Articol disponibil numai pentru abonaţi.

Autentificare Abonaţi

Toţi cititorii ziarului BURSA au primit Gratuit ABONAMENT ca să poată avea acces la ziarul print.

Utilizator: cititor
Parola: bursa

 

 

 

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9775
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3576
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2994
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8057
Gram de aur (XAU)Gram de aur465.6930

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb