Alsendo a încheiat una din etapele esenţiale de transformare a companiei, unificând portofoliul de servicii şi produse SaaS în strânsă legătură cu brandul umbrelă Alsendo. Prin intermediul acestui pas strategic, noua structură a grupului va putea răspunde mai eficient nevoilor pieţei de eCommerce, atât din perspectivă globală, cât şi regională. Pentru a reflecta această strategie, Grupul Alsendo confirmă poziţia strategică a brandurilor locale Innoship şi Ecolet din portofoliu, conform unui comunicat transmis redacţiei.
În ultimii 2 ani, Alsendo Group şi-a consolidat poziţia în parteneriate strategice cu două branduri româneşti, Innoship si Ecolet, formând principalul jucător de tehnologie din CEE care oferă servicii de management al livrărilor, atât pentru branduri mari, precum şi companiilor mici şi mijlocii. Portofoliul de branduri include Apaczka şi Seding, din Polonia, dar şi Zaslat, din Cehia.
Innoship este confirmat în categoria strategică a brandurilor globale ale grupului, continuând să ofere cea mai avansată soluţie de management al livrărilor pentru segmentul enterprise, folosită de peste 350 de magazine online de top din Europa precum Dr. Max, Deichmann, Yves Rocher, Nesspresso sau Leroy Merlin, gestionând în prezent peste 3 milioane de livrări pe lună.
Ecolet este una dintre cele mai importante platforme online de management al transporturilor pentru companiile mici şi mijlocii. Prezent în România şi Bulgaria. Ecolet se bucură în continuare de susţinerea grupului ca brand regional, continuând dezvoltarea accelerată în cele două ţări, se menţionează în comunicat.
"Alsendo este o adevărată forţă, compusă în principal din branduri globale cât şi regionale care şi-au construit poziţiile de-a lungul anilor. Ne bucurăm să susţinem în continuare două branduri româneşti: Innsoship, ce devine un brand global în portofoliul Alsendo Group şi Ecolet, unul din brandurile locale strategice în România şi Bulgaria. Susţinem, de asemenea, brandurile regionale Apaczka şi Sendit în Polonia şi Zaslat pe piaţa cehă. Operaţiunile active ale Alsendo Group în Europa au pus bazele unor parteneriate strategice cu mai multe companii, obţinând acces la resurse unice şi know-how în tehnologie şi susţinând astfel crearea unei poziţii puternice la nivel internaţional", arată Magdalena Magnuszewska, CEO Alsendo.
Portofoliu extins de servicii şi produse SaaS, pentru o prezenţă crescută pe pieţele internaţionale.
Noua strategie a grupului este să garanteze o prezenţă crescută pe pieţele globale, asigurând clienţilor Alsendo suportul brandului şi serviciile acestuia oriunde se află. De asemenea, comunicarea este îmbunătăţită şi adaptată la nevoile clienţilor - vor primi oferte personalizate, adaptate intereselor şi preferinţelor lor. O experienţă de brand simplificată, cu operaţiuni mai fluente, va conduce la servicii mai bune şi costuri mai scăzute pe termen lung. Capabilităţile sunt unificate, iar în cadrul acestora, calitatea şi fiabilitatea rămân valori care definesc fiecare colaborare a clienţilor cu Alsendo, se precizează în comunicat.
Daniel Nicolae, co-fondator & CEO Innoship, adaugă: "Împreuna cu Alsendo Group, platforma SaaS Innoship a avut o creştere accelerată în ultimii ani, fiind soluţia aleasă de clienţi eCommerce de top din multiple regiuni. Cu fiecare pas înainte, devenim şi mai responsabili în a continua să investim în tehnologia Innoship, pentru a continua sa generăm beneficii importante mediului de eCommerce global."
Alexandra Guja, Management Board Member la Ecolet, declară: "Odată cu integrarea în grupul Alsendo, Ecolet beneficiază de experienţa tuturor firmelor din grup, reuşind astfel să fie un jucător din ce în ce mai activ pe piaţa de profil din România. lle putem oferi acum clienţilor şi toate soluţiile implementate timp de 15 ani de firmele parte din grupul Alsendo, având astfel o ofertă mult mai largă de servicii şi produse"