Cea de-a doua ediţie UX Bucharest, prima conferinţă de acest gen din Europa de Est, va avea loc la începutul lunii octombrie al acestui an. Specialişti în UX Design, Customer Experience, Product Management şi nu numai, sunt aşteptaţi la Hotel Sheraton în perioada 3-6 Octombrie, pentru ceva mai mult decât o conferinţă - pentru o experienţă inedită!
Pe 3, 4 şi 5 octombrie vă propunem trei zile de workshop-uri super interesante, iar pe 6 octombrie vă invităm la o zi întreagă de prezentări susţinute de specialişti de top din zona de User si Customer Experience Design.
Participanţii vor avea ocazia să interacţioneze cu nume sonore din comunitatea internaţională de UX, atât facilitatorii workshop-urilor, cât şi speakerii având o experienţă vastă în studiouri de design şi în consultanţă, în corporaţii sau zone academice. Printre aceştia se află nume marcante din industrie: Jared Spool - co-fondator al Center Centre şi fondator al User Interface Engineering, Phil Clevenger - Senior Director în departamentul de Experience Design in Adobe US, Jonah Becker - VP of Design la Fitbit, anterior VP în Industrial Design la HTC, Andy Budd - CEO la Clearleft şi lista nu se încheie aici.
Pentru zilele de workshop-uri biletele sunt deja epuizate, iar pentru conferinţa de pe 6 octombrie mai sunt disponibile mai puţin de 50 locuri din cele 350.
Iniţiativa şi organizarea acestui eveniment aparţin Asociaţiei Române de User Experience Design, organizaţie non-guvernamentală care îşi propune să promoveze şi să susţină dezvoltarea practicii de User Experience Design din România.
Asociaţia Română de User Experience Design este în parteneriat educaţional cu Interaction Design Foundation, organizaţie de renume din Danemarca, care susţine ridicarea nivelului de educaţie şi profesionalism în User Experience Design, la nivel global. Prin acest parteneriat, membrii Asociaţiei Române de User Experience Design au acces la cursurile online oferite de Interaction Design Foundation, beneficiind de un discount special.
De asemenea, pe lângă celelalte evenimente specifice comunităţilor, precum workshop-uri, meetups şi conferinţe, Asociaţia Română de User Experience Design işi doreşte să pună bazele unui mediu de învăţare formal pentru acest domeniu atât de important pentru dezvoltarea de produse şi servicii de calitate.
În lumea actuală, omni technologizată, mereu în mişcare şi comunicare, bazată preponderent pe informaţie, rolul UX Design-ului devine unul vital, diferenţiatorul care poate transforma un produs oarecare într-unul profitabil din punctul de vedere al companiilor, sau într-un produs pe care utilizatorii să îl iubească din punctul de vedere al exprienţei trăite de aceştia.
Şi în acest context, în care design-ul nu se mai aplică doar pe partea de web sau grafică, ci şi în experienţe complexe, este firesc faptul că specialiştii în UX sunt din ce în ce mai căutaţi. Iată de ce şi domeniul UX trebuie să se adapteze şi să răspundă cerinţelor unei varietăţi de device-uri şi metode de input care sunt folosite în circumstanţe din ce în ce mai diferite, în timp ce inclusiv dorinţele, nevoile şi aşteptările userilor se schimbă fundamental.
Toate acestea reprezintă şi motivele pentru care motto-ul conferinţei UX Bucharest 2017 este "Experiences never end!".
Ziarul BURSA este partenerul media al evenimentului.