Concursul "Oameni pentru oameni" şi-a desemnat cîştigătorii

Ziarul BURSA #Media-Advertising / 14 iunie 2004

"Oameni pentru oameni", concursul naţional iniţiat de către Camera de Comerţ Americană în România (AmCham România) şi Asociaţia pentru Relaţii Comunitare (ARC), şi-a desemnat cîştigătorii celei de-a doua ediţii. Concursul, care face parte din programul de Responsabilitate Socială a Companiilor, recompensează şi încurajează reprezentanţii mediului de afaceri din România şi ai organizaţiilor neguvernamentale care se implică în rezolvarea problemelor comunităţii în cadrul căreia îşi desfăşoară activitatea.

Anul acesta au fost înscrise în cadrul concursului 100 de proiecte derulate în perioada ianuarie - decembrie 2003. Implicarea companiilor multinaţionale, a organizaţiilor neguvernamentale, a întreprinderilor mici sau mijlocii, a voluntarilor şi a donatorilor individuali a fost evaluată în funcţie de următoarele criterii: rezultatele şi impactul proiectelor derulate, durata acestora, precum şi efortul/resursele alocate.

Proiectele înscrise în concurs sînt valoroase nu numai din punct de vedere al implicării materiale sau financiare (care în total depăşeşte suma de 6.400.000 de euro), ci mai ales datorită schimbării pe care o aduc în comunităţi, prin perspectivele de dezvoltare pe care le oferă pe termen lung.

Proiectele nominalizate se încadrează în următoarele categorii: programe comunitare corporative (programe comunitare şi programe de marketing comunitar), programe de atragere de fonduri (campanii instituţionale de atragere de fonduri şi coordonatori ai campaniilor de atragere de fonduri), programe de voluntariat (voluntariat în cadrul companiilor, campanii de voluntariat public), programe de donaţii şi sponsorizări (ale corporaţiilor, întreprinderilor mici şi mijlocii şi persoanelor fizice).

Premianţii ediţiei din acest an:

La categoria programe comunitare corporative: pentru programe comunitare - Sensiblu pentru proiectul "Casa Blu"; pentru programe corporative de marketing comunitar - Coca-Cola cu proiectul "Magia cărţii"

La categoria donaţii/sponsorizări: Corporaţii - Citibank România, "Proiectul de consolidare Mikrofond"; IMM-uri - TV Bit şi Kiss FM Iaşi, "Coaliţia împotriva traficului de femei şi campania regională de conştientizare publică"; Persoane fizice - Mircea Lucescu, "Donaţie de aparatură electrocasnică", şi Tise Mihaela, Asociaţia Caritas Român

Pentru campanii de atragere de fonduri: Coordonatori ai campaniilor de atragere a fondurilor - Angela Dogaru, SOS - Satele Copiilor România

Pentru programe de voluntariat: Corporaţii - Procter & Gamble România, "Învaţă să schimbi lumea!"; Campanii de voluntariat public - Asociaţia "Copiii speranţei Vlădeşti" pentru "Centrul de voluntariat al asociaţiei"

La secţiunea dezvoltare comunitară: Svinita - Iovan Iovanovici şi Jivita Balaci, Festivalul Multicultural "Fereastra spre noi!"

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb