Cora îşi consolidează segmentul eCommerce prin lansarea serviciului de livrare Express FAN Delivery, în baza parteneriatului semnat cu platforma online de personal shopping lansată de FAN Courier, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, comenzile, în valoare de minimum 70 de lei, se plasează din aplicaţia FAN Delivery, unde sunt listate peste 10.000 de produse din hipermarketul fizic cora, asortiment construit pe baza nevoilor clienţilor. Echipele FAN Delivery asigură livrarea în maximum 90 de minute.
Comenzile sunt pregătite de echipa cora dintr-o varietate mare de produse alimentare şi nonalimentare, la preţurile din magazinul fizic.
Contravaloarea transportului va fi de numai 1 leu în primele 60 de zile calendaristice de la lansarea serviciului FAN Delivery pentru cora. Serviciul este disponibil pentru început în Bucureşti şi Cluj, plasarea comenzilor fiind posibilă zilnic între orele 08:00 - 21:00. Vor fi incluse în opţiunea de comandă cu livrare rapidă şi magazinele de convenienţă cora Urban din Bucureşti, ceea ce va spori accesibilitatea serviciului.
"Viteza ne guvernează viaţa şi a devenit esenţial să ne putem gestiona timpul cât mai bine. cora lucrează de mulţi ani la dezvoltarea proiectului eCommerce pentru că am anticipat interesul clienţilor pentru online. Dincolo de reducerea timpilor de livrare, efortul nostru se canalizează asupra oferirii de produse şi servicii de calitate, la preţuri accesibile şi am convingerea că parteneriatul cu FAN Delivery este benefic pentru consumatori", a spus Claudia Badea, eCommerce and Cross-Channel Director, cora România.
"Parteneriatul cu cora Romania reconfirmă utilitatea şi eficienţa serviciului pus la dispoziţia clienţilor prin intermediul FAN Delivery. cora este unul dintre partenerii relevanţi din retailul românesc alături de care dorim să creştem şi să ajungem în cât mai multe gospodării din România. Este un parteneriat câştigător pentru toţi clienţii noştri care, astfel, vor avea acces facil la produsele listate de cora, noi urmând să livrăm cât mai rapid, la standardul de calitate setat de liderul pieţei, FAN Courier. Chiar dacă mai avem puţin până împlinim un an de activitate, FAN Delivery a demonstrat deja că vine în întâmpinarea nevoilor clienţilor şi îi ajută să salveze timp preţios, alegând livrarea rapidă acasă a produselor de care au nevoie.", a declarat Dragoş Arnăutu, CEO FAN Delivery.
Pentru a optimiza serviciul de comenzi online, cora a lansat anul acesta noul site www.cora.ro, o investiţie de 0,5 milioane de euro, iar oferta multicanal a fost extinsă prin adăugarea în portofoliu, pe lângă cele 10 hipermarketuri, a unui concept nou, de proximitate şi online, cora Urban, cu 5 astfel de magazine deschise în prezent, se menţionează în comunicat.