Cora sărbătoreşte Ziua Mondială a Pâinii în toate hipermarketurile sale

G.B
Miscellanea / 14 octombrie 2021

Cora sărbătoreşte Ziua Mondială a Pâinii în toate hipermarketurile sale

Retailerul Cora, care operează o reţea de 10 hipermarketuri în România, foloseşte 80 de tone de făină lunar pentru a plămădi, dospi şi coace pâine în brutăriile proprii şi mizează pe sortimente speciale, cu maia, integrală şi cu diverse seminţe, pentru a răspunde exigenţelor tot mai multor consumatori care caută soluţii pentru un stil de viaţă echilibrat, conform unui comunicat remis redacţiei.

Pentru a marca Ziua Mondială a Pâinii , Cora îi va întâmpina pe clienţi în hipermarketuri cu un festival al pâinii, constând în prezentarea gamelor în standuri special dedicate.

Potrivit sursei citate, Cora şi-a diversificat în ultimii ani continuu sortimentul de panificaţie, urmând noile exigenţe şi trenduri de consum, şi a investit în echipa care lucrează în brutăriile proprii existente în fiecare hipermarket.

În hipermarketurile sale se vând lunar peste 500.000 de pâini, dintre care 60% sunt frământate, dospite şi coapte în brutăriile proprii. Toate produsele de panificaţie sunt ambalate.

Cele mai apreciate tipuri de pâine sunt cele cu maia, care câştigă tot mai mult teren, în prezent peste 50% dintre clienţi optând pentru ele, dar şi produsele îmbogăţite cu cereale (orz, ovăz, mei) şi seminţe (in, chia, mac, susan, seminţe de floarea-soarelui).

"Cora are avantajul de a avea brutării proprii în hipermarketurile sale, spre deosebire de alţi retaileri, prin urmare putem ajusta fidel oferta, în funcţie de ce-şi doresc consumatorii. Pandemia a schimbat obiceiurile de cumpărare, impunând calitatea în faţa cantităţii. Am observat la cumpărătorii care vin în magazin sau comandă online apetenţa pentru specialităţi de pâine.", a declarat Larisa Mătăsaru, directorul de achiziţii Produse Proaspete cora România.

"Avem echipe cu multă experienţă în toate hipermarketurile noastre, în fiecare brutărie cora fiind brutari specialişti cu peste 10 ani de experienţă. Mesajul nostru către consumatori este că facem pâinea din ingredientele clasice ale unei pâini bune: făină, apă, maia şi respect.", a spus Gina Ofrim, directorul hipermarketului cora Sun Plaza.

Ca şi canale de aprovizionare, oamenii preferă să vină în magazin pentru a cumpăra pâinea, fiind interesaţi de aspectul ei, de prospeţime, în prezent doar 3% din cifra de afaceri pe acest segment fiind generată prin comenzile online. Se observă însă o creştere a încrederii pe care clienţii o dezvoltă în a comanda produse proaspete online.

Cora dedică un spaţiu generos produselor proprii de pâine şi în magazinele de convenienţă cora Urban, deschise în Bucureşti anul acesta. Aici pot fi găsite zilnic 20 de sortimente de pâine, jumătate dintre ele fiind producţie proprie.

Campioni la consumul de pâine, la nivelul reţelei cora, sunt hipermarketurile din Bucureşti şi Bacău, unde se înregistrează cele mai mari vânzări din categorie.

Dintre pâinile producţie proprie, foarte apreciate sunt Rodul pământului şi pâinea odihnită, ambele cu maia, dar şi clasica baghetă franţuzească, pâinea pave cu maia şi pâinea Limnos Chalkidiki, concepută din făină de grâu dur, se arată în comunicat.

Comanda carte
fngcimm.ro
danescu.ro
raobooks.com
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
chocoland.ro
arsc.ro
domeniileostrov.ro
leonidas-universitate.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

23 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7871
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3453
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0070
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.2660

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

erfi.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb