Corpul de control al ministrului Transporturilor verifică modul în care Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a rămas fără contract pentru servicii de curăţenie şi salubritate, au declarat surse din domeniul transporturilor, precizându-ne că este posibil ca Bogdan Mîndrescu, directorul general al Companiei, să fie demis din această cauză.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti (CNAB) a angajat 91 de femei de serviciu, pe durată determinată, după ce contractul avut cu Romprest Service, firma prestatoare de servicii de curăţenie pe Aeroportul Otopeni, s-a încheiat miercuri, 31 ianuarie.
Potrivit datelor furnizate de CNAB, citate de Agerpres, Compania Aeroporturi a organizat luni, 29 ianuarie 2018, licitaţia pentru asigurarea curăţeniei în Aeroportul Henri Coandă. Comisia tehnică a analizat ofertele transmise de societăţile specializate în domeniu, urmând ca firma câştigătoare să îşi îndeplinească serviciile contractuale la "standarde înalte de calitate", în avantajul pasagerilor.
Reprezentanţii CNAB au afirmat: "Având în vedere că serviciile de curăţenie şi salubritate din aeroport au fost, de-a lungul timpului, criticate de pasageri, transformându-se într-unul dintre punctele vulnerabile ale Aeroportului Henri Coandă, managementul Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti a decis ca noile contracte să fie guvernate conform unor reguli de eficienţă şi să instituie o serie de criterii stricte de verificare a activităţilor de curăţenie, pe care firma câştigătoare trebuie să le respecte".
Pentru a eficientiza cheltuielile şi pentru a respecta standardele de calitate oferite pasagerilor, începând de joi, 1 februarie, până la intrarea în vigoare a noului contract, o parte dintre angajaţii Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti se vor implica voluntar, pentru o scurtă perioadă, într-un proiect de contingenţă pe domeniul serviciilor de curăţenie din aeroport, care până acum au fost externalizate.
CNAB a susţinut: "Această strategie vizează asigurarea cu resurse proprii, de către Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, a serviciilor de curăţenie şi salubritate, astfel încât să se instituie în acest domeniu criteriile interne de performanţă ale CNAB. Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti va continua să ia toate măsurile necesare pentru a oferi pasagerilor servicii cât mai înalte calitativ, dar şi pentru desfăşurarea în deplină siguranţă şi securitate a operaţiunilor aeroportuare".
CNAB a înregistrat anul trecut un număr record de pasageri, de 12,84 milioane, cu 16,8% mai mult decât în 2016, depăşind media europeană. Compania a înregistrat anul trecut venituri totale de 1,08 miliarde lei, cu 8,3% mai mult faţă de 2016, şi un profit brut de 389,7 milioane lei, cu 45% mai mult faţă de anul precedent.
Romprest asigură servicii de curăţenie pe aeroportul Henri Coandă începând din 2001, perioadă în care au fost încheiate mai multe contracte. Ultimul contract cu Romprest nu a mai fost prelungit, în condiţiile în care serviciile de curăţenie din aeroport au fost, de-a lungul timpului, potrivit CNAB, criticate de pasageri.
1. Super tare ! :-)
(mesaj trimis de Florin în data de 02.02.2018, 13:02)
"o parte dintre angajații Companiei Naționale Aeroporturi București se vor implica voluntar, pentru o scurtă perioadă, într-un proiect de contingenţă"
Să vezi ce o să zboare avioanele de pe aeroportul ăsta, nici o muscă nu o să mai vezi pe holurile alea imense, după ce termină angajații ăstora "proiectul de contingenţă" ! :-) :-)