COSMETIC PLANT estimează menţinerea vânzărilor la nivelul anului trecut

Miscellanea / 8 decembrie 2020

COSMETIC PLANT estimează menţinerea vânzărilor la nivelul anului trecut

COSMETIC PLANT a înregistrat o creştere medie lunară a vânzărilor online de 73%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2019, conform unui comunicat trimis redacţiei.

Anul a debutat cu extinderea distribuţiei la raft a noii game Face Care (lansate în noiembrie 2019), urmate de campanii integrate pe online.

În primăvară, au urmat 2 produse care au completat gama Body Care: gel şi loţiune igienizantă pentru mâini.

Conform planului de inovaţie, în vară, a urmat lansarea gamei OZON Sun Care, cu creme şi emulsii de protecţie solară bazate pe un ingredient inovator, uleiul de măsline ozonizat.

În a doua parte a anului, au fost lansate pe piaţă alte 8 produse inovatoare: fiole cu acid hialuronic 4D, fiole cu vitamina C Tetra, seturile de îngrijire SKIN BOOST cu Vitamina C Tetra pentru categoriile de vârstă 30+, 40+, 50+ şi 3 ape micelare (pentru ten uscat, ten sensibil şi toate tipurile de ten).

Schimbări majore au existat şi la nivelul designului portofoliului de produse, astfel încât, din acest an vorbim de două game mai clar definite: essential - ce conţine produsele clasice, consacrate, mainstream, într-un nou ambalaj şi fusion - cuprinde produsele din noua gama Face Care, lansate la finalul anului trecut.

Pentru că 2020 este un an în care mediul online a fost, şi încă este, cel mai dinamic canal de vânzare, în perioada ianuarie - octombrie, COSMETIC PLANT a înregistrat o creştere medie lunară a vânzărilor pe acest canal de 73%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2019.

Anul acesta, gama fusion a ajuns să reprezinte 20% din totalul vânzărilor valorice în categoria produselor pentru îngrijire a tenului.

Cea mai mare pondere în vânzări au avut-o produsele din gama essential: cremele de mâini (o creştere medie de 24%), produsele din gama Vitamina C Plus (o medie de 20%) iar vedetele au fost produsele cu reţete pe bază de gălbenele, cu 30%.

În luna mai, compania şi-a adăugat la palmaresul de 9 premii internaţionale încă trei medalii - una de aur şi două de argint - pe care le-a obţinut la cel mai important concurs internaţional de calitate a produsului din lume, World Quality Selections, organizat de Monde Selection, Bruxelles. Produsele câştigătoare fac parte din gama nouă fusion, lansată în noiembrie 2019: 4D - Ser antirid concentrat cu acid hialuronic 4D & extract de ceai verde (medalia de aur), Crema hidratantă matifiantă cu CBD (canabidiol) & pudră din orez organic şi Crema antirid revitalizantă cu Olea Vitae & ulei de măsline organic (medalii de argint).

Susana Laszlo, director general şi co-acţionar COSMETIC PLANT: "Având în vedere provocările pe care ni le-a adus acest an şi impredictibilitatea cu care încă ne confruntăm, suntem mulţumiţi de rezultatele obţinute şi de ce am reuşit să realizăm până acum. Situaţia economică actuală a fost un test perfect pentru strategia de relansare şi repoziţionare a companiei pe care am demarat-o anul trecut, iar acum avem dovada clară că paşii strategici pe care i-am gândit atunci au fost corecţi. Creşterea vânzărilor şi interesul foarte evident faţă de noile produse lansate sunt un semnal că românii apreciază produsele autohtone şi se numără printre preferinţele lor. Vom continua să investim în cercetare, pentru a găsi ingrediente inovatoare şi eficiente, pe baza cărora să creăm noi produse. Ca urmare a faptului că de la an la an ne-am extins sistemul de distribuţie şi a crescut prezenţa noastră în piaţă, precum şi în urma diversificării categoriilor de produse, avem în plan să facem noi investiţii în automatizarea proceselor de producţie şi în mărirea spaţiului de depozitare. De asemenea, anul viitor, prin accesarea unor fonduri europene, dorim să investim în construirea unei noi fabrici.

Pentru acest an, estimăm o cifră de afaceri de 11,3 milioane lei, nu mult diferită faţă de cea din 2019. Dar, luna decembrie este încă la început şi, de obicei, numărul comenzilor creşte în această perioadă."

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9764
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7176
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3172
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9544
Gram de aur (XAU)Gram de aur393.2836

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb