Dertour va opera, din România, 19 destinaţii, cu precădere în zona Mării Mediterane, dar şi în zone mai îndepărtate precum Thailanda sau Zanzibar, a spus, ieri Cosmin Marinof, CEO Travel Brands, DER Touristik Group, în cadrul unei conferinţe.
Din luna octombrie 2019, Travel Brands face parte din Grupul DER Touristik, operator al brandului Dertour şi una dintre cele mai mari companii de turism din lume.
La în ceputul acestei luni, agenţia de turism germană Dertour a anunţat finalizarea achiziţiei Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale Eurolines, reţeaua de agenţii de turism ale Travel Brands devenind Dertour.
Mai exact, procesul de achiziţie a început în luna iulie, când activităţile de turism ale Grupului Eurolines - turoperare, retail, business travel şi incoming, care se derulau pe trei companii distincte - Touring Europabus (deţinătoarea francizelor TUI TravelCenter şi Eurolines), Nova Travel şi Danubius Travel, deţinute de Dragoş Anastasiu, au fost transferate pe noua companie Travel Brands SA, care a fost vândută către Grupul DER Touristik.
Potrivit reprezentanţilor grupului, tranzacţia a fost autorizată de către Consiliul Concurenţei şi finalizată conform planificării, prin acest pas DER Touristik Group extinzându-se în Romania, pe o piaţă dinamică şi aflată în plină creştere şi unde, în urma preluării reţelei de agenţii de turism Travel Brands (parte din grupul Eurolines), devine lider de piaţă.
Conform surselor citate, în ultima lună, grupul a creat toate structurile organizatorice şi comerciale necesare demarării activităţii în cadrul diviziei Europa de Est.
Cosmin Marinof a declarat: "Ne vom baza pe oamenii noştri, suntem o companie care va avea peste 400 de angajaţi şi o reţea de 80 de agenţii de turism şi urmează să deschidem trei agenţii noi în următoarele cinci luni. Ne dorim să mărim echipa, iar până la finalul anului 2020 (în următoarele 14 luni), vom avea un buget impresionant pentru o agenţie de turism şi vom investi aceşti bani în poziţionarea brandului Dertour în România. Produsul Dertour intră în România direct ca lider de piaţă, ceea ce reprezintă un avantaj. Vom opera 19 destinaţii (avem plecări din şapte oraşe din România) şi ne vom concentra pe zona Mării Mediterane şi pe Turcia, mai ales. Egipt este o destinaţie care prezintă, de asemenea, o creştere puternică, mai ales anul acesta. În ceea ce priveşte destinaţiile exotice, avem în această iarnă un număr record de plecări pentru Thailanda - 35; 15 pentru Bali, în 2020; alte destinaţii mai sunt Punta Cana, Cancun, Zanzibar, Maldive etc. toate cu plecări din România. Produsul este, aşadar, destul de larg, vrem să creştem numărul destinaţiilor succesiv an de an şi cred că în 2021 vom avea un produs mult mai puternic. Totodată, ne vom focusa şi pe modelul de turoperator şi vom învăţa din experienţa Exim Tours din Cehia, în acest sens, pentru că vrem să devenim numărul 1 din acest punct de vedere. În ceea ce priveşte preţurile, ne bazăm pe o reducere de 7% a acestora. De asemenea, am investit şi investim, în continuare, în canalul nostru online, deşi nu cred că vom ajunge o piaţă precum cea din Scandinavia, unde 90% din vânzări sunt pe online. În ceea ce priveşte partea de incoming, vrem să diferenţiem România prin Transilvania şi Delta Dunării şi ne vom axa pe promovarea acestor zone. România este o ţară care are, însă, multe de oferit, destinaţii şi atracţii unice, astfel că ne putem diferenţia foarte uşor de restul Europei".
Soren Hartmann, CEO DER Touristik Group, a precizat, ieri, faptul că
Travel Brands va fi cumpărată de Exim Tours, o companie din Cehia aflată în portofoliul grupului, domnia sa precizând că adăugarea Travel Brands în portofoliul grupului reprezintă un mare pas
Conform structurii organizatorice a Grupului DER Touristik, Travel Brands aparţine diviziei specializate pe Europa de Est şi este deja integrată din punct de vedere operaţional.
"Am vrut să fim prezenţi pe piaţa din România pentru că credem în această ţară, este o piaţă în creştere şi este printre cele mai interesante din Europa pentru industria de turism pentru că rata şomajului este în scădere, ceea ce înseamnă că salariul mediu creşte, iar atunci când se întâmplă asta apetenţa oamenilor pentru călătorii creşte", a mai declarat domnia sa.
DER Touristik este parte a Grupului Rewe, venituri de 61 miliarde euro, iar pentru divizia de călătorii şi turism a Grupului REWE, intrarea pe piaţa din România reprezintă o continuare firească a strategiei de dezvoltare în Europa.
La rândul său, Dragoş Anastasiu, fondatorul şi preşedintele Grupului Eurolines, din care face parte Travel Brands, a precizat, ieri: "Procesul de rebranding al reţelei de agenţii, care a funcţionat opt ani sub numele TUI TravelCenter şi care este cea mai mare din România a început în luna octombrie şi se apropie cu paşi mari de finalizare. Toate aceste agenţii vor purta foarte curând numele Dertour. (...) Dertour preia o echipă şi o muncă de 24. Acesta este un vis pe care echipa noastră l-a avut acum zece ani, de a fi parte dintr-un grup care să aibă resurse şi să facă lucrurile sustenabile mai departe. Dertour se va impune, cu siguranţă pe piaţa din România. Întreaga industrie românească poate să fie mândră, astăzi, de faptul că este sub lupa marilor companii internaţionale, este analizată, radiografiată, întoarsă pe toate părţile şi trece examenul şi se califică în liga mare. Cred că asta este o dovadă de maturitate a industriei şi atunci când o astfel de companie vine în România şi spune că are încredere în România, este un lucru care ar trebui să ne facă optimişti. Cu siguranţă, industria turismului românesc este tânără, are doar 30 de ani şi are un potenţial senzaţional pe care Dertour chiar îl poate atinge".
Domnia sa a precizat că va rămâne în companie, în cadrul comitetului consultativ, care se va înfiinţa în curând, dar nu va mai fi co-acţionar.
De asemenea, domnul Anastasiu a subliniat faptul că aceasta este, de departe, cea mai importantă tranzacţie pe care turismul românesc a avut-o vreodată.
1. Vindem, vindem, vindem tot
(mesaj trimis de Om în data de 31.10.2019, 05:44)
Toti suntem "bucurosi" sa ne vindem afacerile. Ne mananca astia mari la micul dejun si noi tot bucurosi suntem. Dar lasa ca noi o sa le vindem seminte de bostan si le luam toti banii.
1.1. fără titlu (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de Alex S în data de 31.10.2019, 11:28)
Oamenii care isi vand afacerile incaseaza bani frumosi pe ele. Normal ca sunt bucurosi.
E bine cand macar o parte din bani ii reinvestesc in tara