"Cosmote" România a înregistrat, în primul trimestru al acestui an, o creştere de 30% a numărului de clienţi corporate, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Creşterea bazei de clienţi corporate, prin intermediul oferirii unor soluţii de comunicare create pentru a răspunde nevoilor specifice ale companiilor, rămâne una dintre direcţiile importante ale < Cosmote > România. Datorită extinderii recente a ofertei noastre de produse prin intermediul serviciilor 3G şi remodelării pachetelor < Convergent >, lansate în colaborare cu < Romtelecom >, suntem în măsură să acoperim şi mai bine aceste nevoi" a spus Nikos Choumis, director în cadrul companiei.
În prezent, "Cosmote" România oferă servicii de calitate către unele dintre cele mai mari companii din ţară, cum ar fi "Alpha Bank", "Altex" România, ANCOM, "Banca Româ-nească", "Civitas PSG", "Marfin Bank", "Marfin Leasing" România, "Raiffeisen Bank" şi ZTE.
Recent, compania şi-a extins portofoliul cu oferta 3G pentru clienţii business, cea mai avantajoasă ofertă de pe piaţă pentru internetul mobil şi conexiunea la internet pentru laptop, cu viteze de până la 21,6 Mbps. Clienţii "Cosmote" pot beneficia, de asemenea, şi de soluţiile BlackBerry oferite de către companie.
Totodată, "Cosmote" şi "Romtelecom" au remodelat, recent, oferta integrată pentru companii, oferind minute gratuite sau convorbiri nelimitate către reţele fixe, mobile sau între mobil şi fix.
La finalul lunii martie, compania avea 7,2 milioane de clienţi la noi în ţară. Lansată în 2005, "Cosmote" România a înregistrat cea mai rapidă dezvoltare a reţelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai puţin de cinci ani, compania şi-a depăşit competitorii în ceea ce priveşte reţeaua de acoperire naţională. În prezent, oferă acoperire pentru 99% din populaţie şi 90% din teritoriu, se mai arată în comunicat. "Cosmote" România este divizia locală a "Cosmote" Group, operatorul cu cea mai extinsă prezenţă în sud-estul Europei, care are o bază de clienţi de 21,8 milioane de utilizatori în Grecia, Albania, Bulgaria şi România, adresându-se unei pieţe extinse de 45 de milioane de clienţi.