La finalul primului trimestru din 2010, numărul total de clienţi Cosmote în România a atins 7,2 milioane, din care 21% sunt abonaţi. Extinderea bazei de abonaţi, în special pe sectorul business, a generat o creştere semnificativă a veniturilor. În acest trimestru, veniturile din servicii au crescut cu aproape 8%, din care doar veniturile din serviciile aferente apelurilor iniţiate au crescut cu 11%, informează un comunicat remis redacţiei.
Atingând în prezent o cotă de piaţă de peste 23% şi având posibilitatea de a oferi servicii 3G, în urma achiziţiei Zapp, Cosmote România se concentrează pe extinderea prezenţei sale pe segmentele de internet mobil şi corporate. Procesul de integrare a Zapp se desfăşoară conform planului, în primul trimestru fiind deja obţinute rezultate semnificative în ceea ce priveşte veniturile şi costurile.
"Suntem mulţumiţi de evoluţia companiei în contextul unui cadru economic dificil, a competiţiei intense, a unei pieţe mature şi a investiţiilor majore pentru optimizarea capacităţii reţelei şi creşterea calităţii serviciilor. Am reuşit să obţinem o cotă de piaţă importantă pe segmentul corporate, înregistrând o rată de creştere impresionantă de la un an la altul. Mai mult, odată cu lansarea serviciilor în bandă largă 3G, Cosmote România şi-a accelerat perspectivele de creştere, întărindu-şi prezenţa în piaţă şi obţinând rezultate importante în segmentul de clienţi business", a afirmat Konstantinos Apostolou, CFO Cosmote România.