Covalact devine Covalact DE ŢARĂ în urma unui proces de rebranding, anunţă un comunicat al companiei. Noul brand acoperă toate categoriile de produse deja existente sub brandul Covalact şi este prezent la raft începând cu această lună, într-un nou ambalaj.
Covalact DE ŢARĂ reprezintă o nouă poziţionare sub semnul respectului pentru lapte şi, implicit, pentru sursa produselor pe care compania le oferă clienţilor săi. Covalact DE ŢARĂ înseamnă produse lactate naturale, sănătoase, proaspete şi gustoase, iar noul ambalaj pune în evidenţă aceste beneficii ale produsului. În esenţă, Covalact DE ŢARĂ aduce consumatorilor de la oraş frumuseţea vieţii la ţară.
Acest proces de rebranding marchează alinierea imaginii brandului la nivelul de calitate al produsului. În acelaşi timp, produsul se pliază pe tendinţa manifestată în momentul de faţă în piaţă, aceea de consum de produse autentice garantate de un producător de încredere.
"Prin produsele pe care le oferim, răspundem exact acestei dorinţe a consumatorului - Covalact DE TARA este brandul autentic românesc, produs din lapte provenit din zone rurale nepoluate şi prelucrat cu ajutorul tehnologiilor moderne. Ne putem mândri că aceste tehnologii şi metode moderne de producţie de la Covalact aduc în
Covalact este unul dintre principalii jucători de pe piaţa de produse lactate din România şi are ca obiectiv, pe termen mediu şi lung, creşterea profitabilă a cotei de piaţă pe fiecare categorie de produs. În cei peste 30 de ani de existenţă, Covalact a dezvoltat o gamă variată de produse şi a lansat produse inovative pe piaţa românească. Brânzică de casă este unul dintre acestea, fiind produsă pentru prima oară în România de către Covalact, care este şi liderul de piaţă în această categorie. Portofoliul de produse al companiei cuprinde mai multe categorii: de la iaurt, smântână, brânză proaspătă, lapte de consum, chefir, frişcă, caşcaval, unt, lapte praf, la produse de nişă cum sunt cele cu lapte de capră, respectiv cu lapte de oaie.
Preocupată constant de calitatea produselor, compania a trecut prin mai multe etape de modernizare tehnologică, în prezent desfăşurând o nouă etapă de modernizare destinată creşterii calităţii produselor în privinţa gustului şi constantei, diversificării sortimentale şi creşterii capacităţii de producţie şi logistică. Primele instalaţii, pentru iaurt, smântână şi unt, au fost puse în funcţiune în septembrie 2009 şi procesul continuă în cursul anului 2010, când vor fi puse în funcţiune şi alte noi instalaţii, cele pentru brânză proaspătă şi brânzică de casă, investiţiile totale ridicându-se la 1,5 milioane euro.
Înfiinţată în 1969, Covalact este o companie de tradiţie în industria alimentară românească, fiind profilată pe colectarea şi prelucrarea laptelui de vacă, capră, oaie, de cea mai bună calitate, din regiunea Covasnei. Compania este unul dintre principalii jucători pe piaţa de produse lactate din România, are în prezent o capacitate de prelucrare de 200.000 litri de lapte zilnic şi a înregistrat o cifră de afaceri de 20 milioane euro în 2008.