Credit Europe Bank România a continuat să-şi consolideze poziţia pe piaţa locală în 2022. Deşi nivelul activelor băncii a scăzut uşor, portofoliul a devenit mai solid în condiţiile în care Credit Europe Bank România a atins un portofoliu de credite de 2,3 miliarde de lei, în creştere cu 11% faţă de anul anterior, conform unui comunicat remis redacţiei. În aceeaşi perioadă banca a obţinut un profit net de 34,5 milioane de lei în condiţiile investiţiilor permanente în digitalizare.
Totodată, cifra de afaceri generată de cardurile de credit, produse prin care Credit Europe Bank România a inovat piaţa bancară locală de-a lungul timpului, s-a situat la 1,41 de miliarde de lei, în creştere cu 12% faţă de 2021.
"2022 a fost încă un an al investiţiilor pentru Credit Europe Bank România. Digitalizarea rămâne prioritarea noastră. Am lansat noi produse pe piaţă, cum ar fi Google Pay, aplicaţia Avantaj SoftPOS destinată comercianţilor şi Cardul Virtual utilizabil pe dispozitivele mobile. Vom continua să introducem noi produse în 2023 şi în viitor", a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România în comunicat.