CreditAmanet a trecut printr-un proces complex de rebranding şi a devenit MAGNOR, marcă înregistrată la nivel internaţional, investiţia fiind de peste 2,5 milioane de euro. "Transformarea în MAGNOR este proiectul cel mai curajos din industria de profil", declară Claudiu Diaconu, fondatorul holdingului şi Preşedintele Consiliului de Administraţie. "În domeniul nostru, am fost întotdeauna o companie trendsetter, ceea ce continuăm să fim şi în prezent. Rebrandingul a fost realizat pentru a ne consolida poziţia, dar mai ales ca să le oferim mai mult clienţilor - mai mult confort în tranzacţiile pe care le realizează în agenţiile noastre şi online, mai multă transparenţă şi oferte mai variate, conform unui comunicat transmis redacţiei.
MAGNOR a rezultat din "magnum" si "oro". Procesul de transformare în MAGNOR reflectă spiritul nostru vizionar. A fost un demers foarte complex şi de durată şi o dovadă în plus a transparenţei care ne caracterizează", mai spune Claudiu Diaconu, potrivit comunicatului.
Preşedintele Consiliului de Administraţie dezvăluie că schimbarea de identitate a companiei a presupus o pregătire timp de peste un an şi jumătate. S-au realizat studii de specialitate, iar în proces au fost implicaţi, alături de specialişti, angajaţi, dar şi clienţi. Pe parcursul rebrandingului, sediile din Bucureşti şi din ţară au trecut nu numai printr-o schimbare vizuală, de design, ci printr-o schimbare radicală pentru a le oferi clienţilor un nou concept modern si acces la un nou ecosistem digital, explică fondatorul. Acesta subliniază că noua denumire are rolul de a sugera locul pe care îl ocupă compania în industria de profil, cu trimitere, totodată, către cea mai importantă linie de business: "Numele MAGNOR nu este ales întâmplător, ci marchează în mod clar intrarea companiei într-o nouă etapă de evoluţie. Avem în domeniu un parcurs de care suntem mândri, am construit alături de echipă o istorie de succes şi, odată cu lansarea MAGNOR, păşim într-o etapă superioară, prin care stabilim noi standarde in industrie. Noul brand sugerează poziţia de lider pe care o ocupăm pe piaţa de profil şi face referire la cea mai importantă linie a business-ului nostru, comerţul cu aur. În acelaşi timp, MAGNOR înseamnă mai mult şi în ce priveşte obiectivele de afaceri ale companiei, inclusiv intensificarea prezenţei pe piaţa internaţională", mai spune Claudiu Diaconu, se menţionează în comunicat.
Preşedintele Consiliului de Administraţie al MAGNOR dezvăluie că 2024 va fi un an revoluţionar pentru companie. Lansarea noului brand vine împreună cu deschiderea simultană de agenţii, în zone ale ţării alese strategic şi de lansarea a două website-uri, www.magnor.ro pentru componenta de servicii, respectiv www.magnorshop.ro pentru vânzarea de bijuterii de aur noi şi produse pre-owned, care vor transforma radical experienţa de tranzacţionare a clienţilor MAGNOR.
Compania care deţine platforma cea mai diversificată de tranzacţionare cu metale preţioase, electronice, bijuterii din aur noi şi produse de lux pre-owned, MAGNOR are obiective ambiţioase pentru anul în curs. Pe lângă consolidarea brandului şi dezvoltarea reţelei naţionale de agenţii, holdingul va continua investiţiile în digitalizare şi în perfecţionarea echipei. Una dintre cele mai mari satisfacţii a fost că, alături de cea mai performantă echipa din industrie, am reuşit să creăm o companie de succes, care a trecut cu bine prin crize financiare, pandemie şi lockdown. MAGNOR moşteneşte această structură de rezistenţă, construită pe trei linii de business, ceea ce i-a conferit echilibru în cele mai dificile perioade.
MAGNOR, care se diferenţiază în industrie prin cel mai diversificat portofoliu, profesionalism şi structura de guvernanţă corporativă, îşi propune ca în 2024 să-şi consolideze şi extindă iniţiativele în direcţia sustenabilităţii, astfel încât activităţile sale să aibă un impact pozitiv asupra mediului şi să contribuie activ la proiecte sociale. "Această contribuţie reflectă viziunea noastră de dezvoltare şi responsabilitatea pe care ne-o asumăm faţă de comunitate", mai spune Claudiu Diaconu, fondator MAGNOR, se precizează în comunicat.
MAGNOR va menţine cele trei linii de business de până acum - microcreditare tip amanet, schimb valutar şi vânzări de bijuterii din aur noi şi bunuri pre-owned.