Audienţa reţelei de televiziune InStoreTV, aflată în proprietatea Monopoly Media, a depăşit cele 41 de procente de telespectatori înregistrate în urmă cu doi ani, când a demarat proiectul în marile centre comerciale. Conform unei cercetări privind eficienţa sistemului de publicitate InStoreTV, realizată de compania Gallup România în opt centre comerciale din reţeaua Monopoly Media în Bucureşti, 46% dintre persoanele care au vizitat unul dintre aceste centre au declarat că obişnuiesc să urmărească reclamele di-fuzate pe monitoarele din ma-gazin.
Potrivit datelor culese în cadrul cercetării, în hypermarket-ul Carrefour Orhideea, 56% dintre vizitatori au declarat că urmăresc reclamele. Noile date demonstrează o creştere cu 36% audienţei faţă de studiul precedent, realizat în 2004. Studiul a confirmat şi interesul vizitatorilor pentru produse şi servicii care sunt mai puţin comercializate în cadrul marilor centre de retail - autoturisme, servicii bancare şi asigurări.
Studiul a fost realizat de Gallup România şi s-a desfăşurat în perioada 25-30 mai 2006, pe un eşantion cumulat de 1.753 persoane, în opt locaţii din Bucureşti ale reţelelor componente ale sistemului In-Store TV: Carrefour, Cora, Metro, Billa, Plaza România, Sensiblu. Monopoly Media va continua să îşi dezvolte reţeaua de televiziune cu două noi proiecte care vor viza atingerea unor categorii de public diferite faţă de cel atins de InStoreTV. McDonald"s TV şi BarTV vor oferi ocazia celor care îşi petrec timpul liber în restaurantele din reţeaua McDonald"s şi într-o reţea de baruri atent selecţionate să vizioneze programele Monopoly Media.
Înfiinţată în 1991, Monopoly Media a activat în domeniul publicităţii outdoor până în anul 2000, când Fondul de investiţii Advent i-a achiziţionat divizia de outdoor şi a lansat Euromedia Group.
În 2005, Monopoly Media a realizat proiectul digital retail media, o televiziune digitală cu emisie în principalele centre comerciale din România (Billa, Carrefour, Cora, Metro) în farmaciile SensiBlu, Plaza Mall şi City Mall, sucursalele BRD-Société Générale. La nivelul aces-tei reţele Monopoly Media deţine peste 2000 de ecrane în 48 de oraşe.