Creştere cu 36% a audienţei spoturilor publicitare în sistemul In-Store deţinut de "Monopoly Media"

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 22 iunie 2006

Audienţa reţelei de televiziune InStoreTV, aflată în proprietatea Monopoly Media, a depăşit cele 41 de procente de telespectatori înregistrate în urmă cu doi ani, când a demarat proiectul în marile centre comerciale. Conform unei cercetări privind eficienţa sistemului de publicitate InStoreTV, realizată de compania Gallup România în opt centre comerciale din reţeaua Monopoly Media în Bucureşti, 46% dintre persoanele care au vizitat unul dintre aceste centre au declarat că obişnuiesc să urmărească reclamele di-fuzate pe monitoarele din ma-gazin.

Potrivit datelor culese în cadrul cercetării, în hypermarket-ul Carrefour Orhideea, 56% dintre vizitatori au declarat că urmăresc reclamele. Noile date demonstrează o creştere cu 36% audienţei faţă de studiul precedent, realizat în 2004. Studiul a confirmat şi interesul vizitatorilor pentru produse şi servicii care sunt mai puţin comercializate în cadrul marilor centre de retail - autoturisme, servicii bancare şi asigurări.

Studiul a fost realizat de Gallup România şi s-a desfăşurat în perioada 25-30 mai 2006, pe un eşantion cumulat de 1.753 persoane, în opt locaţii din Bucureşti ale reţelelor componente ale sistemului In-Store TV: Carrefour, Cora, Metro, Billa, Plaza România, Sensiblu. Monopoly Media va continua să îşi dezvolte reţeaua de televiziune cu două noi proiecte care vor viza atingerea unor categorii de public diferite faţă de cel atins de InStoreTV. McDonald"s TV şi BarTV vor oferi ocazia celor care îşi petrec timpul liber în restaurantele din reţeaua McDonald"s şi într-o reţea de baruri atent selecţionate să vizioneze programele Monopoly Media.

Înfiinţată în 1991, Monopoly Media a activat în domeniul publicităţii outdoor până în anul 2000, când Fondul de investiţii Advent i-a achiziţionat divizia de outdoor şi a lansat Euromedia Group.

În 2005, Monopoly Media a realizat proiectul digital retail media, o televiziune digitală cu emisie în principalele centre comerciale din România (Billa, Carrefour, Cora, Metro) în farmaciile SensiBlu, Plaza Mall şi City Mall, sucursalele BRD-Société Générale. La nivelul aces-tei reţele Monopoly Media deţine peste 2000 de ecrane în 48 de oraşe.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb