Filadelfia Turism a înregistrat după primele trei trimestre ale anului o creştere a vânzărilor de 165% faţă de aceeaşi perioadă din 2010, realizând o cifră de afaceri de 971.044 de euro, potrivit unui comunicat remis redacţiei. Creşterea s-a datorat în special vânzării pachetelor de vară pentru destinaţii ca Turcia, Bulgaria, Grecia sau Spania.
"Îmbunătăţirea rezultatelor noastre financiare s-a datorat în primul rând faptului că am ieşit pe piaţă cu oferte avantajoase ca preţ, dar şi pentru că oamenii au început să revină la obiceiul de a merge în vacanţă, obicei la care renunţaseră odată cu criza. Dacă înainte erau mai prudenţi în ceea ce priveşte cheltuielile personale, acum sunt din nou dispuşi să investească în vacanţe şi călătorii. Pe de altă parte, criza a educat publicul în sensul că oamenii îşi planifică şi cumpără pachetele turistice din timp, fapt ce-i avantajează pe consumatori pentru că beneficiază de reduceri de 10-20% pentru rezervările timpurii", a afirmat Lidia Sighiartău, manager al Filadelfia Turism.