Infrastructura sportivă s-a îmbunătăţit considerabil în ultimele două decenii, dar încă există probleme majore în anumite zone ale ţării, unde încă nu au fost construite stadioane la standardele acestor vremuri. FRF anunţă că, în cadrul şedinţei Comitetului Executiv, a fost propusă introducerea unor noi criterii de omololgare a stadioanelor de fotbal din România, acestea urmând să fie împărţite în trei categorii. Propunerea vine ca o soluţie pentru detalierea şi buna înţelegere a criteriilor de diferenţiere a stadioanelor în funcţie de eşaloanele competiţionale pentru care acestea urmează a fi utilizate. Vor exista trei categorii pentru fiecare eşalon competiţional în parte, la nivel de seniori masculin, notează frf.ro. Omologarea stadioanelor se va face şi la nivel de fotbal feminin şi juniori, dar nu pentru fiecare eşalon în parte. Printre criteriile ce vor fi luate în calcul în stabilirea categoriei se numără: Dimensiunea terenului; Dimensiunile vestiarelor echipelor şi facilităţile oferite de acestea; Amplasarea vestiarelor; Facilităţile oferite de vestiarele arbitrilor; Existenţa cabinetului doping; Existenţa şi facilităţile camerei pentru observatori; Alte facilităţi oferite de stadion (locuri pentru persoane cu dizabilităţi, accesul oficialilor la reţea de internet wireless, platforme TV, parcări, facilităţi VIP etc.)
Pe de altă parte, propunerea pentru introducerea unei funcţii noi în structura organizatorică minimă necesară cluburilor care solicită licenţa pentru Liga 1 şi celor participante în competiţiile europene a fost de CE al FRF. "Începând cu sezonul 2025/2026, echipele trebuie să aibă un director sportiv, fie format la FRF, fie în străinătate. Avem 25 de locuri, 14 pentru Liga I, 4 pentru Liga II şi cinci pentru foştii internaţionali", a declarat preşedintele FRF, Răzvan Burleanu. Conform frf.ro, începând cu procesul de licenţiere pentru sezonul 2025 - 2026, solicitantul de licenţă, participant la Campionatul Naţional Liga 1 la momentul solicitării licenţei de Liga 1 / UEFA, trebuie să aibă un Director Sportiv calificat, confirmat ca Director Sportiv de către FRF prin absolvirea cursului de Director Sportiv sau a unui curs echivalent, care să se ocupe de următoarele probleme ale solicitantului de licenţă (îndeplinirea acestui articol va fi verificată începând cu luna martie 2025, pentru licenţierea aferentă sezonului competiţional 2025 - 2026): supravegherea întregii activităţi fotbalistice a clubului; identificarea ţintelor pentru transferuri, în funcţie de strategia clubului; tranzacţionarea, recrutarea şi planificarea lotului; recrutarea, gestionarea şi dezvoltarea personalului de antrenori; tranziţia tinerilor din academie către prima echipă. Prin excepţie, echipele promovate în Liga 1 în sezonul competiţional 2024 - 2025 vor putea face dovada că s-au înscris la un astfel de curs în primul an de participare la Campionatul Naţional Liga 1.