• Compania a împlinit 17 ani de activitate în piaţa noastră turistică
Croazierele spectaculoase, vacanţele cu rulota şi pachetele "Share a Trip" se numără printre ingredientele pe care Eturia le pregăteşte pentru diversificarea portofoliului său, potrivit lui Sorin Stoica, CEO-ul agenţiei de turism. Astfel, la 17 ani de activitate pe piaţa autohtonă de profil, turoperatorul explorează noi destinaţii şi servicii.
Înfiinţată în anul 2007, Eturia s-a evidenţiat ca agenţie de turism care oferea servicii tailor-made pentru pasionaţii de călătorii exotice, după cum ne-a spus Sorin Stoica: "De la înfiinţare, compania a cunoscut o evoluţie remarcabilă, devenind una dintre cele mai respectate agenţii de turism specializate pe vacanţe exotice din România".
Un moment crucial în dezvoltarea Eturia a fost pandemia de COVID-19, subliniază reprezentantul agenţiei. Deşi a adus provocări numeroase, totuşi pandemia a oferit şi oportunităţi de inovare pentru a asigura continuitatea afacerii, conform sursei citate. În acea perioadă, agenţia de turism a pus un accent deosebit pe operarea charterelor şi pe colaborările locale în destinaţiile unde acest domeniu se putea desfăşura în condiţii relativ normale. "Am operat chartere care au purtat turiştii români în destinaţii precum Seychelles, Maldive, Kenya, Madeira sau Republica Dominicană", ne-a explicat reprezentantul companiei. Aşadar, pandemia de COVID-19 a fost un test major pentru Eturia, care a reuşit să rămână alături de clienţii săi, oferind chartere în destinaţii sigure şi sejururi extinse pentru cei care doreau să combine munca cu vacanţa.
De-a lungul timpului, compania a adaptat modul de abordare pentru a răspunde cerinţelor şi tendinţelor în continuă schimbare din industria turismului, contribuind, astfel, la diversificarea şi dezvoltarea ofertei turistice. "Am introdus pe piaţa românească destinaţii care anterior erau puţin cunoscute sau inaccesibile pentru majoritatea turiştilor", ne-a mai declarat Sorin Stoica. Eturia a deschis noi orizonturi pentru turiştii români, oferind pachete de vacanţă inedite în locuri precum Namibia, Peru şi Fiji.
Inovaţia digitală a fost un alt pilon al succesului companiei. Compania a investit în dezvoltarea platformelor de rezervare online performante, cum ar fi www.sejurexotic.ro şi www.sejureuropa.ro. Aceste platforme facilitează accesul la informaţii, rezervări şi achiziţii rapide şi sigure de pachete turistice, după cum ne-a explicat Sorin Stoica: "Aceste platforme sunt concepute pentru a oferi o experienţă intuitivă şi prietenoasă utilizatorului", a explicat reprezentantul Eturia.
În prezent, Eturia oferă o gamă diversificată de destinaţii exotice. Cele mai solicitate destinaţii includ Maldive, Republica Dominicană, Tanzania, SUA, Mexic şi Thailanda. Aceste destinaţii au devenit extrem de atractive datorită peisajelor spectaculoase, serviciilor de înaltă calitate şi experienţelor culturale autentice.