CU 35% MAI MULT DECÂT ÎN 2019 Eturia a avut o cifră de afaceri de 15 milioane euro, în 2021

E.O.
Companii / 8 februarie 2022

Eturia a avut o cifră de afaceri de 15 milioane euro, în 2021

Vedeta anului 2021 a fost Maldive

Pentru 2022, Eturia estimează vânzări de 18 milioane euro

Sorin Stoica, CEO Eturia: "Tarifele pentru vacanţe vor creşte substanţial, în acest an"

După ce primul an de pandemie a anulat aproape toate călătoriile turiştilor, anul trecut oamenii au fost avizi să călătorească, iar turismul şi, implicit, agenţiile de turism au început să-şi revină. În acest context, Eturia a realizat o cifră de afaceri de 15 milioane de euro, cu 35% mai mult decât în 2019, potrivit unui comunicat de presă al companiei.

Acesta arată: "Eturia a fost nevoită să creeze rapid acel cadru de siguranţă pentru clienţii săi prin asigurări suplimentare care să acopere diverse situaţii legate de pandemie, să stabilească parteneriate cu clinici pentru testări înainte şi după călătorie, să adopte o politică de flexibilitate aparte, dar şi să informeze permanent clienţii în legătură cu orice modificare apărută în condiţiile de călătorie din statul vizitat, dar şi de acasă. Adaptarea continuă a pachetelor de vacanţă şi a serviciilor incluse în acestea, destinaţiile unice reintroduse în portofoliu, propriile chartere către destinaţiile exotice cele mai căutate au sporit încrederea şi dorinţa clienţilor de a călători în continuare cu Eturia.

Astfel, chiar dacă a fost un an plin de obstacole, entuziasmul turiştilor de a călători a depăşit aşteptările Eturia, care a avut creşteri substanţiale faţă de anul 2019".

Sorin Stocia, CEO Eturia, a subliniat: "A fost un an plin de provocări pentru noi, an în care am lucrat sub presiunea schimbărilor de ultim moment ale condiţiilor de călătorie din fiecare ţară în care oferim vacanţe. A trebuit să ne reinventăm de mai multe ori. Dar suntem bucuroşi că am reuşit să obţinem o cifră de afaceri mai mare cu 35% faţă de anul 2019. Operaţional, cifra de afaceri este de 15 milioane euro. Pentru 2022, ne propunem o creştere la 18 milioane euro".

În cifre, 45% dintre clienţii Eturia au ales să călătorească cu zboruri charter în 2021, respectiv 55% au preferat companiile de linie cu care Eturia a încheiat parteneriate avantajoase. Astfel că cele mai vândute vacanţe au fost cele cu zbor charter, iar vedeta anului 2021, ca destinţie, a fost Maldive. Pe lângă Maldive, Eturia a operat chartere direct sau în parteneriat către Mauritius, Seychelles, Republica Dominicană, Kenya, Madeira, Laponia, Zanzibar şi Dubai.

Pentru anul 2022, Eturia va continua să se adapteze la cerinţele turiştilor şi va include în pachetele sale o serie de destinaţii noi, care au fost închise total sau parţial în 2021, potrivit comunicatului citat. Acestea vor fi operate atât cu charter, cât şi prin parteneriate extinse cu principalele companii aeriene. Cele mai importante destinaţii dintre acestea sunt Cuba, Jamaica şi Thailanda. Pe lângă acestea, vor fi adăugate Sri Lanka, Mauritius, SUA, Argentina şi Bali. Vor rămâne în centrul atenţiei şi Mexic, Seychelles, Maldive, Republica Dominicană, Peru, Tanzania şi Africa de Sud. Pentru aceste destinaţii, clienţii pot alege dintr-o serie de sejururi, circuite Share a Trip şi circuite de grup cu însoţitor clasice, dar şi pachete speciale.

"Pe lângă clasicele sejururi şi circuite, vom updata colecţia noastră de circuite Share a Trip cu aceste destinaţii nou deschise. Share a trip este un concept de circuite original Eturia în care mai multe familii sau prieteni pot alege acelaşi itinerar de vacanţă, împărţind, astfel, costurile şi având şi posibilitatea de a cunoaşte noi parteneri de călătorie. De asemenea, ne bucurăm să putem oferi din nou clienţilor noştri din Club Eturia Traveller pachetele Eturia Signature, vacanţe personalizate marca Eturia", mai subliniază Sorin Stoica.

Potrivit sursei citate, cele mai populare vacanţe în momentul actual pentru primăvară şi vară sunt în destinaţii precum Maldive, Mauritius, Seychelles, Cuba, Mexic, Republica Dominicană, Sri Lanka, Jamaica, Tanzania, Kenya, Peru, Iordania, Ras al-Khaimah şi Maroc.

Sunt de menţionat şi vacanţele de Paşti, parte dintre acestea fiind deja sold-out. Câteva dintre cele mai populare pachete de vacanţă alese sunt:

Circuit cu însoţitor în Costa Rica, Mexic, Argentina şi Brazilia sau Cuba, începând de la 2490 euro/pachet/persoană;

Vacanţă la plajă în Madeira sau Ras al-Khaimahde, de la 790 euro/pachet/persoană sau în Thailanda sau Cuba, de la 1090 euro/pachet/persoană

Un sejur de o săptămână în Rio de Janeiro sau New York, care costă 1350 euro/pachet/persoană;

Un circuit Share a Trip cu charter în Sri Lanka sau în Uzbekistan, începând de la 1650 euro/pachet/persoană.

Pe parcursul anului 2022, CEO Eturia prevede şi că tarifele pentru vacanţe vor creşte substanţial: "Ne aşteptăm la o creştere generală a preţurilor vacanţelor chiar cu 20-25% faţă de anul 2021. Cum noi destinaţii râvnite se vor deschide, cum restricţiile se vor relaxa, toate pieţele mari ale lumii îşi vor trimite turiştii în vacanţe. Acest lucru va duce la o creştere de tarife - în special în sezoanele de vârf - şi la o lipsă de disponibilitate la hotelurile de calitate - acestea îşi vor epuiza primele locurile".

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

12 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9761
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6867
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3098
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0072
Gram de aur (XAU)Gram de aur391.1865

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
gustulitaliei.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb