Travel Communication România, companie care se dedică activităţilor de PR şi marketing din industria turismului şi ospitalităţii în ţara noastră, a fost lansată oficial, ieri. Fondatorul firmei, Răzvan Pascu, cu o experienţă de circa şapte ani în comunicare şi turism, estimează venituri cuprinse între 80.000 de euro şi 100.000 de euro, pentru activitatea companiei din acest an.
Cu o investiţie mică pentru startul afacerii (n.r. buget alocat închirierii sediului şi dezvoltării site-ului), de aproape 5.000 de euro, antreprenorul îşi propune să promoveze jucătorii din industria turismului - agenţii de turism, companii aeriene, regiuni turistice, hoteluri şi resorturi, fie din România, fie din afara ţării, care doresc să fie vizibili în faţa publicului din ţara noastră.
• Air France-KLM, TUI Travel şi Happy Tour - clienţii firmei
Răzvan Pascu a declarat: "Prin proiectele de comunicare realizate, Travel Communication România îşi propune să alinieze activitatea companiilor autohtone din turism noilor tendinţe în domeniu, la nivel global: importanţa crescută a online-ului în decizia cumpărătorilor (62% dintre cumpărătorii de pachete turistice se documentează online înainte de a achiziţiona o vacanţă); creşterea influenţei Social Media în alegerea unui agent de turism (10% dintre consumatori şi-au schimbat agentul de turism în urma impresiilor citite pe bloguri), dar şi în alegerea unei destinaţii de vacanţă (52% dintre consumatori şi-au schimbat planurile de vacanţă în urma documentării online)".
Compania a realizat deja câteva proiecte de comunicare, printre partenerii săi numărându-se agenţii de turism, companii aeriene şi un lanţ hotelier internaţional: Air France-KLM, TUI Travel, Hyatt Regency Thessaloniki şi Happy Tour.