Bringo, primul brand care a adus serviciul de livrare a cumpărăturilor în România, şi Carrefour România anunţă o nouă funcţie inovatoare: colectarea ambalajelor cu garanţie din Sistemul Garanţie - Returnare la comenzile plasate din hipermarketurile• Carrefour. Parteneriatul asigură cumpărături responsabile şi duce mai departe seria de progrese în segmentul e-grocery ale celor două companii.
Această nouă funcţie le permite utilizatorilor să returneze sticlele şi dozele pentru reciclare mult mai uşor: clienţii oferă ambalajele goale direct livratorului, la următoarea comandă. De asemenea, utilizatorii îşi recuperează garanţia de 50 de bani pentru fiecare ambalaj returnat, pe care o pot folosi la următoarea comandă din Carrefour. Nu mai este necesar să ajungă la magazin pentru a face parte din Hora Reciclării; doar predau ambalajele cu garanţie shopperului personal Bringo.
"Parteneriatul nostru cu Bringo şi prezenţa noastră în e-commerce au avut întotdeauna scopul de a simplifica viaţa clienţilor noştri. Cu această abordare în minte am pornit şi această nouă funcţionalitate: să facem returnarea ambalajelor SGR mai accesibilă şi convenabilă pentru clienţii noştri. Prin opţiunea de a returna ambalajele cu garanţie direct de la domiciliu, ne propunem să răspundem - în continuare - nevoilor clienţilor într-un mod inovator şi responsabil. Timpul este una dintre cele mai valoroase resurse. Ne dorim să le oferim românilor soluţii eficiente care să le permită să dedice mai mult timp lucrurilor importante pentru ei, fără să sacrifice iniţiative esenţiale pentru dezvoltarea sustenabilă a României, cum este Sistemul Garanţie-Returnare", a declarat Narcis Horhoianu, Chief Marketing Officer & E-commerce, Carrefour România.
"Inovaţia reprezintă fundaţia Bringo şi modul prin care ne asigurăm că misiunea noastră este îndeplinită - înţelegerea şi acomodarea nevoilor utilizatorilor noştri. De la lansarea companiei, prima din ţară care oferă serviciul de shopping delivery, la Bringo Mall, care schimbă felul în care românii cumpără online şi până la acest nou proiect alături de Carrefour, care le facilitează clienţilor aderarea la SGR, un proiect ambiţios şi atât de important pentru viitorul nostru, al tuturor, toţi aceşti paşi subliniază angajamentul Bringo", a declarat Florina Dobre, CEO Bringo.
Clienţii pot returna cu uşurinţă ambalajele cu garanţie atunci când fac cumpărături prin Bringo de la Carrefour. Procesul este simplu şi eficient:
1. Selectare Ambalaje: Înainte de a plasa comanda, trebuie selectat în aplicaţia Bringo numărul de ambalaje cu garanţie pe care doreşti să le returnezi (maximum 20 de ambalaje).
2. Pregătire: Ambalajele trebuie strânse într-o sacoşă sau sac, consumatorii trebuie doar sa împartă ambalajele în două categorii: plastic şi metal/ sticlă.
3. Predare Ambalaje: La livrarea comenzii, personal shopperul Bringo va prelua ambalajele pentru returnare.
4. Recuperare Garanţie: După preluarea ambalajelor, garanţia va fi returnată sub forma unui voucher în contul Bringo.
5. Utilizare Voucher: Voucherul poate fi folosit la următoarele comenzi prin Bringo din Carrefour, având o valabilitate de 12 luni.
Românii vor să returneze
De la lansarea serviciului, la începutul lunii iulie, s-au colectat deja 328.000 de ambalaje prin aplicaţia Bringo, demonstrând interesul şi implicarea clienţilor în această iniţiativă de facilitare a returnării ambalajelor în cadrul Sistemului Garanţie - Returnare, care are ca scop o Românie mai curată pe termen lung.
Clienţii au apreciat în mod deosebit uşurinţa procesului şi avantajul de a recupera garanţia fără a se deplasa la hipermarketurile Carrefour, unul dintre aceştia declarând: "Nu mai trebuie să stau la coadă, unde pierdeam cam mult timp. A fost foarte bună şi interacţiunea cu curierul Bringo, iar ulterior am primit banii sub formă de voucher".
Sunt acceptate doar ambalajele SGR, care poartă simbolul "Ambalaj cu garanţie" şi sunt întregi, nedegradate şi golite de conţinut. În Sistemul Garanţie- Returnare sunt incluse ambalaje din plastic, sticlă sau metal cu volum între 0.1L-3L. Sacii trebuie să fie sigilaţi şi curaţi, pentru a asigura integritatea şi trasabilitatea ambalajelor.
Taxa serviciului de colectare variază între 1,5 lei şi 3,5 lei în funcţie de numărul de ambalaje colectate şi reprezintă costul operaţional care permite funcţionarea serviciului.
Bringo este prezent la nivel naţional în 37 oraşe şi are 180 de vendori disponibili în aplicaţie, Carrefour România fiind cel mai important partener de e-grocery.