Compania Jimmy Key din Turcia, cu o experienţă de peste 30 de ani în comercializarea articolelor de îmbrăcăminte pentru femei, deschide pe 8 decembrie al doilea magazin din România în cadrul centrului comercial AFI Cotroceni din Bucureşti, dezvoltat de AFI Europe, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comunicatului, Jimmy Key a închiriat un spaţiu în cadrul proiectului printr-o tranzacţie intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.
Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox: "Ne bucurăm să anunţăm deschiderea celui de-al doilea magazin Jimmy Key în România, la numai câteva luni după intrarea acestui brand pe piaţa locală de retail. Această nouă investiţie demonstrează angajamentul ferm al companiei pentru România, companie care intenţionează să continue extinderea în viitorul apropiat. Credem că România rămâne o locaţie cheie atât pentru brandurile existente, cât şi pentru cele care doresc să-şi extindă prezenţa în regiune".
România este a patra destinaţie pentru brandul Jimmy Key, compania fiind majoritar prezentă în Turcia. Jimmy Key a crescut exponenţial de-a lungul anilor şi s-a impus ca un brand de renume în Turcia, cu 68 de magazine independente.
Elvan Ünluturk, Preşedinte Consiliu de Administraţie Jimmy Key: "În următorii cinci ani planificăm să deschidem peste 10 magazine în România, conform strategiei noastre globale. Ne propunem să ne extindem prezenţa în regiune şi, de asemenea, în întreaga lume, cu stilul unic al lui Jimmy Key, care combină confortul, calitatea înaltă şi eleganţa. Jimmy Key are în prezent magazine în Turcia, Cipru, Azerbaidjan, Emiratele Arabe Unite şi Arabia Saudită."