D-Link şi K TECH - Ultra PRO au încheiat un acord privind vânzarea de echipamente D-Link în lanţul de magazine Ultra PRO Computers. Gama completă de produse D-Link destinată SoHo şi SMB va fi de acum disponibilă în cele 80 de magazine Ultra PRO Computers din toată ţara.
Este vorba de echipamente de retelistică - routere cu şi fără wireless, access pointuri, plăci de reţea, wireless de buzunar, switchuri etc.
"Am remarcat interesul cres-cut faţă de soluţiile tehnologice performante adresabile SMB / SOHO, iar D-Link, împreună cu partenerul K Tech - Ultra PRO, vizează în principal acest segment al pieţei româneşti. Ultra PRO Computers este primul lanţ IT din România cu care încheiem un astfel de parteneriat, ne dorim o colaborare pe termen lung şi intenţionăm ca gama de produse disponibile să fie în curând diversificată", a afirmat Bogdan Mihalcea, country manager D-Link Româ-nia.
Potrivit afirmaţiilor lui Cris-tian Dragomir, directorul de dezvoltare al grupului K Tech - Ultra PRO, prin introducerea echipamentelor wireless D-Link în reţeaua de magazine Ultra PRO Computers, se doreşte oferirea de soluţii tehnologice de ultimă generaţie.
D-Link este lider global în conectivitate pentru reţelele destinate întreprinderilor mici, mijlocii şi mari. Compania a fost recompensată cu premii ca designer, developer şi producător de soluţii pentru reţele, sisteme broadband, produse electronice digitale, comunicaţii de voce şi date pentru digital home, Întreprinderi Mici şi Mijlocii (IMM-uri) şi medii de la nivel Workgroup până la Enterprise. Având milioane de produse realizate şi livrate pe piaţă, D-Link este un participant dominant pe piaţa de profil şi un lider în ceea ce priveşte raportul preţ/performanţă pe piaţa reţelelor şi comunicaţiilor. D-Link are 20 birouri în Europa, iar cartierul său general se află în Londra, Marea Britanie.
Tech - Ultra PRO este, conform ultimelor date furnizate de IDC EMEA PC Tracker, lider pe piaţa PC-urilor din România în anul 2005. Astfel, K Tech - Ultra PRO ocupă primul loc în topul vendorilor de unităţi desktop sub brand propriu, cu un număr de 64.221 unităţi "Ultra" vândute şi o creştere de 35% comparativ cu anul 2004, deţinând o cotă de piaţă de 12,8%. Grupul K Tech - Ultra PRO este una dintre cele mai importante prezenţe de pe piaţa românească de IT, desfăşurând activităţi atât în segmentul de retail cât şi în cel de distribuţie. Activitatea de distribuţie a grupului, realizată prin K Tech Electronics, s-a desfăşurat în 2005 prin-tr-un număr de aproximativ 1.800 resell-eri, într-o creştere sensibilă faţă de anul precedent. În anul 2005, grupul K Tech - Ultra PRO a obţinut o cifră de afaceri de 80 milioane dolari, în creştere cu 20,30 la sută comparativ cu anul 2004. În luna decembrie 2005, lanţul de retail era alcătuit din 79 magazine, din care 24 în Bucureşti şi restul acoperind oraşele importante din ţară. În 2003 a fost înfiinţată compania Ultra PRO Software, spe-cializată în soluţii software şi hardware integrate.