"Danone România", îşi diversifică portofoliul de produse lansând zilele acestea, două noi iaurturi cremoase şi foarte fine: Cremosso Cocos şi Cremosso Straciatella, anunţă un comunicat al companiei.
Consumatorii vor avea surpriza să descopere în noul produs "nata de coco" - laptele de cocos transformat în mici perle savuroase, declară Ramona Dumitraşcu, Brand manager Danone România, apreciind că atât Cremosso Cocos, cât şi Cremosso Straciatella se adresează unui public dornic să experimenteze senzaţii rafinate.
"Deşi răsfăţul este maxim, l-am temperat puţin din punct de vedere caloric: un pahar de Cremosso Straciatella are 120 gr şi furnizează 130 kcal, reprezentând doar 6% din Cantitatea Zilnică Estimată (CZE - cantitatea zilnică de energie, respectiv de nutrienţi, considerată ca suficientă pentru a persoană adultă cu activitate de intensitate medie) pentru energie, iar un pahar de Cremosso Cocos - 138 kcal, ceea ce reprezintă 7% din CZE", a explicat doamna Dumitraşcu.
Lansat în anul 1999, sub numele "Crema de iaurt", schimbat ulterior în Cremosso, iaurtul fin şi gustos se bucură de un segment loial de consumatori. Cu aceeaşi reţetă de la lansare şi fără a fi beneficiat de o investiţie semnificativă în marketing, Cremosso s-a imprimat în memoria consumatorilor prin calitatea sa constantă şi gustul deosebit, se mai spune în comunicat.
Compania DANONE PDPA România face parte din Grupul DANONE, prezent în 120 de ţări, unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, deţinând locul 1 în lume în fabricaţia de produse lactate proaspete şi locul 2 în lume în domeniul apelor minerale îmbuteliate. Grupul DANONE a înregistrat în 2007 vânzări de peste 15 miliarde EUR. Anul acesta, Grupul Danone împlineşte 90 de ani de existenţă.
DANONE România a înregistrat în anul 2007 o cifră de afaceri de 367 milioane RON, cu 20% mai mult faţă de anul precedent. Compania are în prezent peste 700 de angajaţi şi un portofoliu ce depăşeşte 60 de referinţe de produs, principalele mărci fiind: Activia, Danonino, Actimel, Nutriday, Frutmania, Cremosso, Danette, Casa Bună şi gama tradiţională: Danone Sana, Danone Smântână şi Danone Lapte Proaspăt. De curând Danone a intrat pe un nou segment de piaţă, cu nectarul Danfruit, sursa de antioxidanţi naturali din extract de ceai verde şi care conţine vitaminele C, E şi provitamina A, cu rol antioxidant.