"Danone PDPA România", parte a grupului francez "Danone" - unul dintre liderii mondiali din industria alimentară, relansează, pe teritoriul ţării noastre, campania "Provocarea Activia" cu scopul de a dezvolta cunoştinţe şi aplicaţii practice în domeniul alimentaţiei corecte şi să rămână, în acelaşi timp, un partener activ şi competent în promovarea unei nutriţii şi a unui stil de viaţă sănătos în rândul populaţiei. Campania se va desfăşura în perioada 15 septembrie - 29 octombrie, consumatorii fiind invitaţi să încerce iaurtul Activia timp de 14 zile. În cazul în care, după această perioadă, aceştia nu simt efectele, "Danone" garantează returnarea integrală a banilor cheltuiţi pentru cumpărarea celor 14 produse.
Prin fermentul său unic Bifidus Essensis, Activia este un iaurt special, care, consumat regulat, vine în mod simplu, natural şi plăcut în sprijinul persoanelor care se confruntă cu neplăcerile unui tranzit intestinal lent. Pentru prima dată în România, Activia va beneficia de un site propriu unde toţi clienţii vor putea vizualiza pagina specială "Provocarea Activia", vor găsi informaţii despre promoţie şi vor fi în acelaşi timp invitaţi să împărtăşească experienţa avută cu produsul.
Grupul Danone, prezent în 120 de ţări, deţine locul 1 în lume în indus-tria produselor lactate proaspete şi în domeniul apei îmbuteliate (din punctul de vedere al volumului) şi numărul 2 în biscuiţi şi produse pe bază de cereale. În anul 2005, Danone România a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 70 milioane de euro, în creştere cu 45% faţă de anul precedent. Mărcile companiei Danone sunt: Activia în variantele Activia Natur (150 g şi 370 g), Activia Musli şi Activia Germeni de Grâu (la 125 g), Activia Musli Căpşuni şi Activia Musli Piersici (la 125 g si 370 g), Activia de Băut Natur (330 g), Nutriday, Actimel, Delicios, Frutisima, Danonino, Danette, Casa Bună, Cremoso, Danao şi gama tradiţională Danone: Lapte Bătut, Smântână şi Lapte Proaspăt.