Data Revolt sărbătoreşte primii trei ani de activitate. Agenţia de data marketing fondată în 2018 are un portofoliu de peste 70 de clienţi şi proiecte derulate în peste 20 de ţări din Europa. În 2020, cifra de afaceri a agenţiei a ajuns la 2,8 milioane de euro, o creştere de patru ori faţă de anul precedent, conform unui comunicat remis redacţiei.
Potrivit sursei citate, Data Revolt a reuşit în primii trei ani de activitate să construiască şi consolideze o echipă de 45 de angajaţi. Şase dintre aceştia sunt specializaţi pe Analytics şi reprezintă unul dintre cele mai mari departamente din România, în timp ce alţi 17 sunt specializaţi în performance marketing şi programmatic. Totodată, agenţia are departament de SEO, echipe dedicate pentru development în martech, design, UX şi UI, marketing automation, dar şi e-commerce.
Agenţia a pornit la drum cu un pariu îndrăzneţ pe "Data marketing", iar în primii trei ani de activitate s-a dovedit a fi o decizie bună. Data Revolt a încheiat anul 2018 cu o cifră a veniturilor de 150.000 euro, iar în 2019 a ajuns la 700.000 euro. În 2020, agenţia a reuşit o creştere de patru ori a cifrei de afaceri, până la 2,8 milioane de euro. Este, în prezent, în top 10 agenţii de digital din România, conform topului Forbes.
Data Revolt a derulat în aceşti trei ani de activitate proiecte în peste 20 de ţări din Europa, inclusiv România, pentru unii dintre cei mai mari jucători din piaţă. Domeniile în care agenţia derulează proiecte sunt telecom (Orange), fintech (Orange Money), retail (Ecco Shoes), auto (Autoeco), imobiliare, pharma (Secom), fashion (Murmur), beauty (L'oreal), e-commerce (The Home) şi B2B (Metro Cash & Carry).
"Retrospectiv, putem spune că viziunea care ne-a format, cea de a aduce datele în slujba marketingului, ne-a creat şi oportunitatea unei noi poziţionări. Se spune că pentru un start-up primul an este critic, iar al doilea, dacă îl depăşeşti cu bine, te include într-un grup restrâns de companii care au găsit soluţiile de creştere şi dezvoltare sustenabilă. Intrăm acum în cel de-al patrulea an de activitate şi ne concentrăm pe schimbările masive ale modului în care se face marketingul online astăzi, încercând să oferim liderilor din marketing soluţii care să răspundă provocărilor din business", a declarat Cosmin Nastasă, co-fondator Data Revolt.
"Acum ne pregătim pentru un timp al digitalizării companiilor şi schimbării comportamentului consumatorului, totul mai orientat către online ca niciodată. În curând, tot mai multe business-uri vor prioritiza deciziile bazate pe date, vor trece spre modul de lucru bazat pe analiză, iar automatizarea şi măsurarea vor fi unelte de bază pentru a naviga în pieţele actuale. În acest context, noi consolidăm agenţia, echipa şi procesele potrivite pentru business-urile care vor să facă paşi spre maturitatea digitală", a declarat Bogdan Zaharia, co-fondator Data Revolt.