Compania "Dell", cel mai mare producător de servere şi PC-uri din SUA şi numărul doi mondial, promovează simplificarea IT, într-un turneu internaţional care a poposit şi în ţara noastră. Iniţiativa "Dell" vine într-un moment în care echipamentele IT sunt din ce în ce mai numeroase şi mai complexe, iar acest lucru nu are consecinţe benefice pentru consumator. Analiştii sunt de părere că, în câţiva ani, complexitatea şi diversitatea echipamentelor vor face ca utilizarea acestora să fie dificilă pentru cel care o foloseşte.
Numărul echipamentelor care se vor conecta la reţele, ca Internetul, în următorii cinci ani, va fi mai mare decât numărul echipamentelor conectate în ultimii 15 ani. O altă anomalie sesizată de specialişti este că 91% din bugetul de IT al unei companii merge către întreţinerea sistemelor şi doar 9% către inovare, cea care aduce îmbunătăţiri în performanţe şi competitivitate.
Conceptele pe care "Dell" le promovează sunt: tehnologia informaţiei nu ar trebui să fie atât de complicată, cheltuielile pentru întreţinerea sistemelor IT ar trebui să scadă, iar numărul de consultanţi trebuie să se reducă. Beneficiile pe care le aduce programul acestei companii sunt reducerea cu 40% a costului de mentenanţă, scăderea cu 50% a nevoii de consultanţi şi reducerea cu 40% a impactului asupra mediului.
Ideile promovate de "Dell" se bazează pe simplificarea operaţiilor, optimizarea soluţiilor şi maximizarea valorii.
"Dell" România şi-a dublat anul trecut veniturile
În cursul zilei de ieri a ajuns în ţara noastră Turneul de Tehnologie şi Soluţii care, anul acesta, străbate 241 de oraşe din 18 ţări europene. Cu această ocazie, Dragoş Mateescu, country manager al "Dell" România, s-a declarat mulţumit de evoluţia subsidiarei din ţara noastră, aducând ca argument dublarea veniturilor în 2006 faţă de anul precedent. Domnia sa declară că noile produse promovate prin acest turneu vor duce la o creştere şi mai mare a cotei de piaţă a "Dell" în România. Totodată, în cadrul acestui eveniment a avut loc o întâlnire cu clienţii, pentru familiarizarea acestora cu noile produse.