Agenţia de turism germană Dertour a anunţat finalizarea achiziţiei Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale Eurolines. Astfel, din luna octombrie, reţeaua de agenţii de turism ale Travel Brands devine Dertour.
Procesul de achiziţie a început în luna iulie, când activităţile de turism ale Grupului Eurolines - turoperare, retail, business travel şi incoming, care se derulau pe trei companii distincte - Touring Europabus (deţinătoarea francizelor TUI TravelCenter şi Eurolines), Nova Travel şi Danubius Travel, deţinute de Dragoş Anastasiu, au fost transferate pe noua companie Travel Brands SA, care a fost vândută către Grupul DER Touristik.
În urma achiziţiei, finalizată pe 4 octombrie, grupul DER Touristik preia 400 de angajaţi, 80 de agenţii de retail, activităţile de turoperare şi de incoming şi se plasează astfel pe poziţia de lider al pieţei din România.
"Întotdeauna o fuziune este un parteneriat. Oricine intră în Grupul DER Touristik aduce experienţă solidă pe piaţa locală şi primeşte acces la diversitatea produselor turistice şi la expertiza europeană a Grupului", spune Sören Hartmann, CEO al DER Touristik Group, în ceea ce priveşte extinderea în România.
Din luna octombrie, reţeaua de agenţii de turism ale Travel Brands poartă brandul Dertour.
Travel Brands S.A. este deţinută de către Divizia specializată pe Europa de Est a grupului DER Touristik, care activează deja pe pieţele din Cehia, Polonia, Slovacia şi Ungaria şi are sediul în Praga. Preţul tranzacţiei este confidenţial.
"Pentru noi, această achiziţie oferă noi oportunităţi de creştere. Acum putem oferi şi clienţilor din România produsele noastre de succes şi aşteptăm cu nerăbdare să cunoaştem mai bine această piaţă", spune Ferid Nasr, CEO al Diviziei specializate pe Europa de Est a DER Touristik.
Noul proprietar şi-a planificat pentru ţara noastră o dezvoltare a produselor de tip charter (pachete turistice) şi continuarea investiţiilor în canalul online.
DER Touristik, divizia de turism a grupului REWE, deţine companii proprii în 16 ţări şi intenţionează să-şi continue planurile de dezvoltare şi expansiune internaţională.
"Dertour înseamnă calitate, siguranţă şi călătorii în întreaga lume. Ne bazăm pe încrederea pe care acest brand o aduce în România. Clientul poate continua să aibă încredere în această echipă şi în agenţiile de turism devenite Dertour, pentru că serviciile şi calitatea consultanţei vor rămâne în continuare cele mai bune. Avem acum, împreună, peste 100 de ani de experienţă în vânzări şi 35 de ani de experienţă în turoperare, iar românii pot alege cu şi mai mare uşurinţă oferte oriunde în lume", spune Dragoş Anastasiu, fondatorul şi preşedintele Grupului Eurolines.
Pentru clienţii români, acest pas înseamnă acces direct, extins şi facil la produsele pe care le oferă Dertour, folosind puterea şi resursele Diviziei specializate pe Europa de Est a grupului DER Touristik.
Investitorul german a dorit să păstreze managementul de la nivel local pentru agenţiile Dertour, sub conducerea lui Cosmin Marinof, Managing Director, care anterior a ocupat poziţia de Director de Vânzări pentru operaţiunile de turism ale Grupului Eurolines.
"Ne bucurăm că de la numărul unu în România creştem şi devenim parte a uneia dintre cele mai importante companii de turism din lume. Suntem mândri că din acest moment, clienţii noştri vor putea accesa mult mai multe produse, iar noi vom fi şi mai puternici în misiunea noastră de a oferi vacanţa perfectă, oricui, oriunde şi în deplină siguranţă", spune Cosmin Marinof, Managing Director Travel Brands.
Grupul REWE este unul dintre liderii de piaţă ai industriei de retail şi de turism din Germania şi Europa. În 2018, compania a generat venituri externe totale de aproximativ 61 de miliarde de euro. Înfiinţat în 1927, REWE Group are în prezent peste 360.000 de angajaţi şi 10.000 de magazine în 22 de ţări europene.
DER Touristik Group este unul dintre liderii industriei de turism din Germania. Are sediul în Köln, peste 130 de companii şi a generat un venit total de 6,7 milioane de euro în 2018. Are o echipă de 10.500 de persoane în 16 ţări europene.
În fiecare an, 9,9 milioane de turişti aleg vacanţele organizate de unul dintre turoperatorii şi specialiştii Grupului: Dertour şi ITS în Germania; Kuoni & Helvetic Tours; Exim Tours şi Kartago Tours în Europa de Est; Apollo în Scandinavia; precum şi Kuoni în Marea Britanie şi Franţa. Reţeaua numără aproximativ 2800 de agenţii de turism - incluzând liderul de piaţă din Germania DER Reiseburo - şi vânzări online. DER Touristik Group încorporează cinci branduri hoteliere, un furnizor de servicii de călătorie, o companie aeriană şi DMC cu 61 de birouri în 26 de locaţii.