GECAD ePayment organizează în data de 26 iunie 2008 o ediţie specială a Şcolii de Afaceri ePayment, dedicată principalelor funcţionalităţi ale platformei ePayment şi uneia dintre cele mai eficiente tehnici de promovare, campaniile de email marketing. Invitatul special al evenimentului este Radu Ionescu, Director General Kinecto.
În prima parte a evenimentului, reprezentanţii magazinelor româneşti vor asista la o prezentare demo online a platformei şi funcţionalităţilor ePayment care pot avea impact direct asupra vânzărilor unui comerciant online. Atât partenerii şi colaboratorii companiei, cât şi comercianţii care doresc să ştie cum funcţionează ePayment vor avea ocazia să afle concret cum pot folosi soluţia pentru a reduce rata abandonului din coşul de cumpărături, timpul petrecut de clienţi în interfaţa de plată şi numărul paşilor necesari încheierii unei tranzacţii online, dar şi cum pot folosi instrumentele de marketing ale platformei pentru a-şi creşte vânzările online.
"Prioritatea noastră a fost şi este în continuare să dezvoltăm soluţia ePayment, să adăugăm mereu funcţionalităţi utile pentru comerciant. Având în vedere că anul trecut 34 de noi funcţionalităţi au fost adăugate platformei, am considerat că este nevoie de un eveniment în care să ne întâlnim cu partenerii noştri şi să explicăm direct, online, cum funcţionează cele mai importante dintre acestea şi care sunt beneficiile concrete", explică Mihai Manoliu, Key Account Manager GECAD ePayment.
A doua parte a seminarului aduce în discuţie email marketing-ul, unul dintre cele mai eficiente instrumente de promovare din punctul de vedere al raportului cheltuieli versus rezultate.
Adriana Iordan, Web Marketing Manager GECAD ePayment şi Radu Ionescu, Director General Kinecto vor vorbi despre cum se realizează o listă de abonaţi eficientă, cum trebuie să arate un newsletter, care sunt metodele prin care se poate masura eficienţa campaniilor de email marketing, precum şi despre campanii de email marketing de succes derulate în România.
"Am ales să abordăm şi un subiect de marketing pentru că ne apropiem de perioada vacanţelor şi mulţi proprietari de magazine online consideră că sezonul estival este slab la nivel de vânzări. Intr-adevar, pentru multe afaceri online poate fi o perioadă mai dificilă, dar dacă ştii cum să te promovezi poţi să îţi menţii şi creşte profiturile. Email marketing-ul este una dintre metodele ce nu trebuie ignorate din strategia de marketing, pentru că îţi permite o comunicare directă cu publicul-ţintă fără a necesita o investiţie foarte mare, mai ales dacă e făcut corect", afirmă Adriana Iordan, Web Marketing Manager GECAD ePayment.