Cea mai mare bancă din Germania, "Deutsche Bank" AG, şi-a majorat profitul net cu 17% în primul trimestru din acest an, datorită veniturilor record înregistrate de diviziile de consumer banking şi administrare a activelor.
În perioada ianuarie-martie 2011, profitul băncii germane a urcat la 2,1 miliarde euro (3,1 miliarde dolari), de la 1,8 miliarde euro în perioada similară din 2010. Analiştii anticipau un câştig de 1,8 miliarde euro.
Profitul brut al diviziei de corporate & investment banking a scăzut cu 12%, la 2,3 miliarde euro.
Veniturile nete totale ale "Deutsche Bank" au sporit cu 16%, la 10,5 miliarde euro, datorită achiziţiilor din 2010, care includ banca privată "Sal Oppenheim", banca de retail "Postbank" şi o parte din activităţile comerciale ale "ABN Amro" Olanda.
Provizioanele pentru creditele neperformante au crescut cu 42% în primul trimestru, la 373 milioane de euro.
"Deutsche Bank a avut un început de an de succes", a declarat directorul executiv al băncii germane, Josef Ackermann, care se bazează pe achiziţiile făcute de instituţie în realizarea ţintelor de profit.