20% mai multă vizibilitate pentru clienţii de publicitate ai Monopoly Media odata cu noul plan de dezvoltare care vizează introducerea de noi ecrane ultraperformante cu diagonala de 127cm (50"") în locul ecranelor cu diagonala 106cm (42"")!
Primul pas a fost făcut în magazinele Carrefour Feeria şi Carrefour Orhideea unde în zona caselor de marcat au fost montate 24 de ecrane noi cu diagonala 127cm oferind cumpărătorilor un confort vizual sporit! Costul investiţiei se ridică la mai mult de 40 000 euro.
Pentru 2008 Monopoly Media urmăreşte schimbarea în toate reţelele Digital Signage din Bucureşti şi din ţară a ecranelor de 106 cm cu ecrane ultraperformante cu diagonala 127 cm. Investiţia preconizată se ridică la câteva sute de mii de euro.
Despre Monopoly Media
Monopoly Media este cea mai mare companie de media şi publicitate indoor. Operează pe piaţa de indoor din anul 2004 însă este prezentă pe piata romanească de media de mai bine de 15 ani;
Din iunie 2006 face parte din Grupul Realitatea-Caţavencu, unul din cele mai importante grupuri media din ţară.
Compania deţine o reţea de peste 2500 de ecrane în 54 de oraşe în Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza România, City Mall, Metro, BRD, baruri & puburi, McDonalds, clinici medicale, saloane de înfrumuseţare, CFR, FunLand, Sensiblu, Aeroporturi, Inmedio etc;
Cel mai mare provider de soluţii indoor de pe piaţă oferă soluţii integrate care pot acoperi orice nevoi ale unui client în ceea ce priveşte comunicarea indoor.
Foloseşte programe prin conexiune internet, care permite efectuarea modificărilor de ultimă oră şi transmiterea diferenţiată de programe.